image

Premium Partnership VRT 2024-2025

FancyLines

Ons aanbod?

Get inspired!

Benieuwd naar de voorwaarden?

Ontdek ze hier

Helemaal overtuigd?

Schrijf je in

Laat je inspireren door adverteerders die je voorgingen!

Teaser image Teaser image Teaser image

TV / Research

Waarom de impact van tv-billboards groter is bij een goede program fit

Zet als Premium Partner je merk op een creatieve manier in de kijker rond de sterke televisieprogramma's van VRT en verhoog zo je impact. 

Teaser image Teaser image Teaser image

TV / Research

VRT-televisie zet opnieuw sterk voorjaar in met 18 programma’s in top 20

VRT-televisie met voorsprong de grootste speler in het Vlaamse televisielandschap blijft met dagelijks 2,4 miljoen kijkers, goed voor een marktaandeel van 37% (jan -juni 2023).

Teaser image Teaser image Teaser image

360° / Research

Extra grote impact? Combineer radio en tv zoals Dovy Keukens

Dovy Keukens adverteert als vaste waarde in het reclamelandschap zowel op radio als tv waarmee je extra grote impact creëert.

Teaser image Teaser image Teaser image

TV / Research

Op zoek naar Premium Impact? Noteer dan zeker 11 september in je agenda!

Met een Premium Partnership kan je je merk linken aan de sterke VRT-verhalen en kan je campagne rekenen op premium kwaliteit, impact en creativiteit. 

Teaser image Teaser image Teaser image

TV / Case

Waarom het biermerk Cornet matcht met het publiek van VRT 1 & Canvas

“Het publiek dat bereikt wordt via de programma’s op VRT 1 en Canvas, vormen een uitstekende match met ons blonde bier”, zegt marketing manager Tom Robberechts.

Teaser image Teaser image Teaser image

TV / Expert

Verjongingskuur VRT 1 en VRT Canvas werpt vruchten af

Er was de laatste weken enorm veel te horen en lezen over de verjongingsinitiatieven van VRT. We lijsten de belangrijkste pijlers (en hun gevolgen) op.