14/06/2022
Sleeplife, Sunweb en Schweppes maakten elk gebruikt een bekende internationale hit om hun campagne kracht bij te zetten en met succes! Bekijk de drie cases:
→Digitaal, audio en video zijn de basis van je campagne. Op zoek naar iets extra? Denk dan aan een creatieve samenwerking.
Samen gaan we op zoek naar de perfecte match tussen jouw merk en één van onze zenderprojecten. elkaar goed begrijpen en weten wat iedere partij voor ogen heeft en kan bijdragen aan het partnership is, is essentieel om een geslaagd partnership uit te werken.
Eénmaal de juiste raakvlakken zijn gevonden, gaan we samen aan de slag om tot een op maat gemaakt voorstel te komen waar alle partijen beter van worden. Wie weet betekent dit wel het begin van een relatie op langere termijn.
Audio / Case
14/06/2022
Sleeplife, Sunweb en Schweppes maakten elk gebruikt een bekende internationale hit om hun campagne kracht bij te zetten en met succes! Bekijk de drie cases:
→Audio / Expert
14/06/2022
Audio wordt steeds krachtiger en performanter om doelgroepen kwalitatief te bereiken. Deze zeven succesvolle adverteerders vertellen waarom radio een vaste waarde is in hun mediaplan.
→Audio / Case
30/05/2022
VRT en Delhaize go way back. Annelore Van Hove, media- en channelmanager Delhaize, vertelt waarom VRT-audio vandaag relevanter dan ooit is voor de retailer. Bekijk de video.
→360° / Case
01/05/2022
Hoe creëer je een nieuw en luchtig creatief radioconcept voor je aanbod aan hooroplossingen voor jong en oud? Met die uitdaging ging hoorspecialist Lapperre in samenwerking met radiospecialist Philip Maes aan de slag.
→Research
03/05/2022
De Vlaamse mediasector bundelt de krachten en investeert samen met de Vlaamse Regering in een nieuw crossmediaal meetsysteem.
→info@var.be
02 716 34 11
30/01/2018
Adverteren via audio betekent adverteren op radio. Leid zo extra bezoekers en klanten naar je website en winkel. De resultaten van spots zijn perfect meetbaar.
→
19/01/2018
Sterke video staat garant voor een hoge impact bij je doelgroep. Video nestelt zich makkelijk in het geheugen en maakt moeiteloos emoties los bij de kijker.
→
29/01/2018
Radio, televisie en internet: drie mediumtypes die elkaar uitstekend aanvullen én versterken.
→