


Postive Impact Barometer:
Hoe geloofwaardig is je duurzame boodschap?
Slechts 9,7% van de consumenten vindt radiospots met een duurzame boodschap geloofwaardig, 83% verlangt dat merken het voortouw nemen in de overgang naar duurzaamheid.* Bij Var willen we merken helpen. Hoe geloofwaardiger je duurzame boodschap, hoe meer consumenten de overstap gaan maken naar jouw merk.
Samen met Bubka en UGent lanceerden we een meetinstrument dat je helpt je duurzaamheidsboodschap te versterken. Na een post-test waarin de geloofwaardigheid van je radiospot wordt geëvalueerd, krijg je concreet advies om de impact van je boodschap te verbeteren.
In de whitepaper (hieronder) vind je een checklist om de geloofwaardigheid van je duurzame boodschap te optimaliseren en de impact van je duurzaamheidsinitiatieven te vergroten in een wereld die voortdurend verandert. Laat ons samen bouwen aan een betere wereld!
Wens je jouw spot(s) te laten testen?
Contacteer ons vrijblijvend. We helpen je graag verder.

Vanessa Sanctorum

Dirk Soetens
