[Boekje] "Kan de radio what harder, aub?"

In deze uitgave vertelt radiospecialist Philip Maes je hoe je merk het maximum uit radioreclame haalt.

FancyLines

Creativiteit, de beste garantie voor een maximale ROI

In de woelige wereld van de media, blijft radio een rots in de branding. Het is een betrouwbaar medium, altijd up-to-date en zeer flexibel. Bovendien geeft het, als massamedium, toch een heel sterk one-to-one gevoel. Geen wonder dat adverteerders blijven investeren in radio. Om die investering te helpen renderen, bieden wij je dit vlot lezend boekje vol praktische tips aan. We wensen je veel leesplezier en een impactvolle campagne.

              Verplicht
              /media/1802/download/Var_boekje_Turnupthevolume.pdf?v=1

              De kracht van creativiteit

              Meer weten?

              Blijf je graag op de hoogte?

              Schrijf je in op onze nieuwsbrief en krijg elke maand het laatste nieuws over creative partnerships, media en adverteren via de merken van VRT: radio, tv, apps, websites, events, … en veel meer.

              Verplicht