25/07/2019
Isolde Lasoen, drumster en zangeres bij onder andere DAAN en haar eigen band, creëerde al muziek voor reclamecampagnes. Lees haar verhaal.
→In deze uitgave vertelt radiospecialist Philip Maes je hoe je merk het maximum uit radioreclame haalt.
In de woelige wereld van de media, blijft radio een rots in de branding. Het is een betrouwbaar medium, altijd up-to-date en zeer flexibel. Bovendien geeft het, als massamedium, toch een heel sterk one-to-one gevoel. Geen wonder dat adverteerders blijven investeren in radio. Om die investering te helpen renderen, bieden wij je dit vlot lezend boekje vol praktische tips aan. We wensen je veel leesplezier en een impactvolle campagne.
Artikel / Audio
25/07/2019
Isolde Lasoen, drumster en zangeres bij onder andere DAAN en haar eigen band, creëerde al muziek voor reclamecampagnes. Lees haar verhaal.
→Artikel / Audio
08/04/2019
Adverteerders Carglass, Rabobank, Colruyt … scoren hoog in onze DIVA-impactstudies. We delen graag 7 learnings uit hun succesformules.
→Research / Research
12/03/2019
Creativiteit presteert goed in ROI. Maar hoe doe je dat? Deze uitgave zet 16 audiocampagnes in de verf die door de jury van de Creative Belgium Awards bekroond werden.
→