Jouw merk koppelen aan campagnes voor succesvolle events?
Beschikbaarheden Pijler 2 – 2022:
Leefwereld:
Muziek Feel Good Cultuur Sport
Als partner ben je aanwezig in de tv-campagne voor deze events. De trailers met jouw billboard lopen op Eén en/of Canvas in de dagen of weken voor deze events op verschillende dagen en tijdstippen waardoor je een ruim publiek bereikt.
Bij sommige projecten is integratie op radio via een betalende campagne verplicht*.
Leefwereld Muziek
Zomerhit
Eén en Radio 2 toeren deze zomer 6 weken lang met Zomerhit, een volledig 360°-project waarin beide VRT-merken elkaar optimaal versterken.

Festivals Tomorrowland*

100 GRP
Data:
- 15-07-17/07
- 22/07-24/07
- 29/07-31/07
Niet meer beschikbaar voor automerken, enkel voor officiële partners van het festival.
Jazz Middelheim

200 GRP
Data van het event: 12/08-15/08 (campagne loopt vanaf nu)
Niet meer beschikbaar voor automerken, noch voor partners die concurrent zijn van een officiële sponsor van het festival.
StuBru De Tijdloze verjaardagen
Diverse campagnes gespreid over het jaar nav verjaardagen van onze grootste muzikale helden (Paul Mc Cartney, Luc De Vos, Nick Cave, …).
Bij interesse kunnen we de concrete lijst van verjaardagen en bijhorende timing meegeven.

100 à 150 GRP per campagne/Tijdloze verjaardag
Niet meer beschikbaar voor automerken
Radio 1 Lage Landenlijst

150 GRP
Periode: september (tbc)
Niet meer beschikbaar voor supermarkten
StuBru de Jaren Nul*

150 GRP
Periode: oktober
Leefwereld Feel Good
De Strafste School* (MNM)

250 GRP
Periode: september-oktober
Niet meer beschikbaar voor supermarkten
Ketnet Halloween

250 GRP
Periode: eind oktober
Niet meer beschikbaar voor supermarkten
Ketnet Kerst

250 GRP
Periode: december
Niet meer beschikbaar voor supermarkten
Leefwereld Cultuur
Iedereen Klassiek* (Klara)

200 GRP
Periode: oktober
Lang Zullen We Lezen

200 GRP
Periode: november
Voorleesclub*

200 GRP
Periode: november
Alle beschikbaarheden zijn onder voorbehoud van lastminute wijzigingen, aanpassingen van programma’s en veranderingen van GRP-waardes.
Hoe je Premium Partnership tv-plan optimaliseren en aanvragen?
Bezorg je voorkeuren aan yelle@var.be, met je vertrouwde sales-contact in cc. Geef ook aan welk(e) programma (‘s) je uit je pakket wil schrappen hiervoor (enkel programma’s die over minimum 4 weken starten, kunnen geschrapt en vervangen worden).
We hanteren het principe first come, first served.