02/06/2020
Een automotive speler die het klaarspeelt om op 30 dagen zijn merkherkenning meer dan te verdubbelen? Kia deed het. De motor van dit succes? Radio.
→In een wereld die steeds digitaler, mobieler en audio-minded wordt, wil je als marketeer relevante merken bouwen voor de consument. Ontdek onze ‘big 8’ om je merk te boosten, hoe audio een hogere campagne-ROI kan realiseren en een antwoord biedt op jouw KPI’s.
Audio / Case
02/06/2020
Een automotive speler die het klaarspeelt om op 30 dagen zijn merkherkenning meer dan te verdubbelen? Kia deed het. De motor van dit succes? Radio.
→Audio / Case
27/07/2020
‘Campaway’ is het initiatief waarmee BCCMA het reizen met de motorhome, caravan of vouwwagen wil promoten. Geen beter medium dan radio om tot actie te doen overgaan.
→Audio / Case
20/08/2020
De campagne van Immoweb toonde aan dat in de eerste minuten na het uitzenden van de radiospots het websiteverkeer steeg met 46%.
→Digital / Brand
11/10/2019
Uit de Belgische Ebiquity-studie blijkt dat campagnes op tv en radio het beste scoren qua performantie en ROI. Radio is de onbetwistbare nummer 1 voor bereik en kortetermijnsales. Een dossier vol bewijzen, maar onthoud alvast deze vier.
→Audio / Expert
27/10/2020
Digital audio advertising is het nieuwe toverwoord in marketingland. Muziek streamen, audiocontent in apps, podcasts: 3 redenen waarom een wakkere marketeer digital audio advertising in zijn plan heeft zitten.
→