22/10/2021
Vandaag publiceerde het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) de nieuwste luistercijfers voor de Belgische radiomarkt tot en met september 2021. Hier zijn de belangrijkste inzichten:
→Door deze extra zenders ook op DAB+ beschikbaar te maken, zijn ze niet alleen makkelijker bereikbaar voor de Vlaming, maar zullen ze voortaan ook mee worden opgenomen in de CIM-metingen. Dat zorgt voor extra luisterbereik en nieuwe luisterprofielen voor je campagne. "Met dit extra aanbod versterken we de verdere digitalisering van het medialandschap", zegt manager VRT Radio & Audio, Els Van de Sijpe.
Zowel Bene Bene als De Tijdloze zijn al bestaande populaire radioprogramma's én digitale muziekstreams in de apps. Vanaf nu worden ze dus ook beschikbaar op DAB+.
Bene Bene is naast een bestaande stream in de app van Radio 2 ook een dagelijks live radioprogramma op Radio 2, tussen 18.00 en 20.00 uur, met focus op muziek van bij ons en livesessies van Vlaamse muzikanten.
De Tijdloze gidst de StuBru-luisteraars doorheen de tijdloze canon van pop en rock. Roos Van Acker, al jarenlang de vaste stem van de gelijknamige succesvolle eindejaarslijst op Studio Brussel, gaat in De Tijdloze 12 elke middag samen met de luisteraars op zoek naar twaalf tijdloze nummers in een thema.
We zijn blij dat we vanaf 1 januari 2022 ons advertentieaanbod kunnen uitbreiden.
Na de introductie van MNM Hits eerder dit jaar, versterken we vanaf 1 januari 2022 onze SuperSelexy-formule ook met de digitale streams Bene Bene en De Tijdloze. Dat betekent dat je campagne ook te horen zal zijn via deze 3 digitale audiozenders.
Naast StuBru, MNM, Radio 2, Radio 1 en MNM Hits, zal je merk nu ook aanwezig kunnen zijn op deze extra twee DAB+-kanalen.
Contacteer ons, we staan je heel graag te woord.