Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Week van de Belgische Muziek
25-01-2023 | Hilde Leemans
De Week van de Belgische muziek is één grote liefdesverklaring aan muziek van eigen bodem. Ook dit jaar bundelen alle VRT-netten opnieuw de krachten met tal van initiatieven.
Brand / VRT MAX 2022
19-01-2023 | Jordan Bowring
VRT MAX heeft het afgelopen jaar tal van vernieuwingen meegemaakt, haar aanbod aangesterkt en is enorm gegroeid. 7 opvallende weetjes:
Research / Topspots in 2022
18-01-2023 | Dirk Soetens
Met een goede sonic branding kan je in een mum van tijd en zonder moeite de luisteraar bereiken. Ideaal voor adverteerders die willen besparen op langdurige radiospots.
18-01-2023 | Vanessa Sanctorum
Radiospots die blijven hangen, dat is de droom van elke adverteerder. Ons researchteam stelde een top 10 samen die volgens ons impactonderzoek het hoogst scoorden op recall & attributie.
18-01-2023 | Laurence Couturier
De maand januari kondigt zich traditioneel gezien aan als de maand waar wij onze eindejaarslijstjes publiceren. Bekijk hieronder de top 10.
18-01-2023 | Veerle Hellemans
Ons team presenteert hieronder de top 10 radiospots van het afgelopen jaar op likeability, memorisatie en sonic branding.
Update / Eindejaarslijst VRT MAX 2022
17-01-2023 | Hendrik Kiekens
Met meer dan 164 podcastreeksen heeft VRT MAX ook altijd iets dat je wil horen, voor wie houdt van sport, lifestyle of een spannend verhaal. Bekijk de top 5:
Research / Eindejaarslijst VRT MAX
17-01-2023 | Justine De Bruyn
Naast Vlaamse en internationale topreeksen, zet het VRT MAX ook in op een exclusief audio- en videoaanbod voor jongere digitale doelgroepen. Bekijk de top 10.
17-01-2023 | Jordan Bowring
Sinds september 2021 wordt aan adverteerders de mogelijkheid gegeven om hun preroll-campagnes uit te zenden op VRT MAX. Uit de cijfers van 2022 blijkt dat 19 van de 20 meest sellable content op VRT MAX van lokale makelij is.
Brand / VRT MAX in 2022
17-01-2023 | Lore Lenseclaes
2022 is voor VRT MAX een jaar om niet te vergeten. De digitale kijk- en luisterbestemming van VRT heeft een topjaar achter de rug met veel vernieuwing, kersverse programma’s én sterke kijk- en luistercijfers.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en krijg elke maand het laatste nieuws over creative partnerships, media en adverteren via de merken van VRT: radio, tv, apps, websites, events, … en veel meer.