Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / De MNM baksteen
23-06-2025 | Jordan Bowring
MNM en Lotto pakken de woonbezorgdheid van jongeren aan met De MNM Baksteen: vier weken content én 100.000 euro voor één winnaar.
Update / CIM
20-06-2025 | Jordan Bowring
Vandaag publiceert het CIM de resultaten van de meest recente meting van het radiolandschap in België, gebaseerd op de mediaplanningsgolf voor de periode mei 2024-april 2025.
Update / AMMA's 2025
Met nws.nws.nws en Het beste moet nog komen laten VRT en Var zien hoe je jongeren opnieuw betrekt én echte verandering teweegbrengt.
Update / Festivalzomer
19-06-2025 | Jordan Bowring
VRT maakt zich op voor een zomer vol muziek, sfeer en live beleving. Ideaal voor adverteerders die deze zomer hun merk willen boosten.
Schrijf je in!
Research / Peter Field
19-06-2025 | Marit Ginevro
Marketingexpert Peter Field bundelde voor ThinkTV (zusterorganisatie van VIA) vijf inzichten die dit belang onderstrepen.
Update / Total content Partnership
26-05-2025 | Marit Ginevro
Var vernieuwt zijn partnershipmodel en speelt daarmee in op het veranderende kijk- en luistergedrag.
Creative partnership / Lidl
16-05-2025 | Jordan Bowring
De crossmediale samenwerking van Lidl toont hoe je als merk letterlijk en figuurlijk mee op de fiets springt.
Expert / Billboard
16-05-2025 | Lissa De Peuter
Met een 5”-billboard bij VRT trek je de aandacht op het juiste moment: vlak voor of na een sterk programma, in een omgeving waar reclame zeldzaam is – en dus opvalt.
Total content Partnership
Vanaf 2026 lanceren we een nieuw partnershipmodel voor merken die verder willen gaan dan bereik en willen investeren in echte impact.
Creative partnership / VW Transporter
28-04-2025 | Jordan Bowring
Voor de 75ste verjaardag van de VW Transporter slaan Volkswagen en Studio Brussel de handen in elkaar. Geen klassieke spotcampagne, maar een creatief partnership op wielen.