Case / Audio
14-02-2019 | Lissa De Peuter
Hoe bereikt deze digitale speler via tv, én sinds kort ook via radio, haar doelgroep?
Artikel / Audio
13-02-2019 | Marit Ginevro
In dit artikel verdiepen we ons in verrassende trends over het medium dat zichzelf alsmaar blijft heruitvinden.
08-02-2019 | Sam Homblé
“Alles draait rond het concept We Want More”, vult Odin Saillé, creatief directeur van het reclamebureau Mutant aan, dat sinds 1 januari het kersverse agency is van Studio Brussel.
Artikel / Video
07-02-2019 | Lissa De Peuter
Wat waren de leukste advertenties op de Super Bowl dit jaar?
04-02-2019 | Tiffany Van Droogenbroeck
Een van de grootste ergernissen van Vlaamse chauffeurs? Bumperkleven. Twee seconden afstand houden van je voorligger, dat is net genoeg om veilig te zijn. Daar draait de campagne rond.
03-02-2019 | Sam Homblé
Hoe verbindt dit 360°-merk twee generaties? Hoe maakt het zijn baseline Life is Music waar? Alles over het marktaandeel en de love brand van Studio Brussel.
02-02-2019 | Sam Homblé
Hoe zet Studio Brussel in op een nieuwe look & feel? Wat is hun creatieve positionering? En welke bureaus werkten mee aan de rebranding?
De Studio Brussel reboot gaat gepaard met enkele wijzigingen in het zendschema en verschuivingen met de presentatoren.
31-01-2019 | Lissa De Peuter
Muziek is voor velen een belangrijke pijler in onze maatschappij. Ontdek hoe VRT een cruciale rol speelt in het succes van die Vlaamse muziekindustrie.
Artikel / Audio, Partnerships
30-01-2019 | Lissa De Peuter
Met als baseline Life is Music blijft Studio Brussel dé gids in het ontdekken en proeven van nieuwe muziek. En daar is de Nieuwe Lichting een mooi voorbeeld van.
Case / Audio, Partnerships
30-01-2019 | Hilde Leemans
In het weekend van 18 tot en met 20 januari 2019 waren er genoeg redenen om af te zakken naar Velofollies in Kortrijk Xpo
30-01-2019 | Marit Ginevro
Het autosalon is voor automerken een van de vele momenten om via radio hun nieuwste modellen en promoties onder de aandacht te brengen. In dit artikel lichten we toe hoe adverteerders dat doen, en met welke mediamix.