26/11/2021
3 straffe redenen waarom online advertising en radio een winning team zijn. Beide media zijn complementair en versterken elkaars effect in campagnes.
→Radio blijft ontzettend populair bij alle leeftijdsgroepen en online luisteren is in opmars.
Lees meerBenieuwd naar de doelgroep, profiel, luistercijfers, zendschema's en luistercurves van onze merken? Klik op het logo van de zender en bekijk de merkpagina's.
Met onze SuperSelexy-formules kan je verschillende radionetten met elkaar combineren om zo een nog groter bereik te hebben. In ons vernieuwd aanbod wordt MNM Hits toegevoegd aan onze verschillende formules (uitgezonderd Radio 1 + StuBru). Meer info
Stel je campagne à la carte samen op Radio 1, Radio 2, Studio Brussel en MNM of kies voor een Boost- of Hi Performance-pakket.
Radio 2 heeft een sterke focus op regionaal nieuws en informatie. Via onze ProxiSpots kan je regionaal adverteren.
Wil je een extra dimensie geven aan jouw audio, video en/of digitaal plan? Dan is een partnership met VRT een goed idee.
Audio / Research
26/11/2021
3 straffe redenen waarom online advertising en radio een winning team zijn. Beide media zijn complementair en versterken elkaars effect in campagnes.
→Audio / Research
10/03/2021
Zowel Ipsos, die de evolutie onderzoekt van de gebruikte radioplatformen, en het CIM, dat de streams van de radiozenders meet, merken een sprong in het digitaal luistergedrag in 2020 in heel België.
→Audio / Research
26/11/2021
Nielsen bevraagt online jaarlijks wereldwijd duizenden consumenten over hun vertrouwen in advertising. 69% Belgen vertrouwt advertising op radio.
→We vroegen enkele radio-experts van Sonicville, Effie, Raygun en Var naar hun favoriete radiospots. Herinner jij je deze radiojuweeltjes nog?
Een sterke radiospot? Die slaagt erin de luisteraar aan te zetten tot actie. De Sloveense Radio Queen Lenja Faraguna geeft 7 praktische tips om een radiospot te schrijven die wérkt.
De bevolkingssamenstelling is de voorbije jaren sterk veranderd. 45-plussers worden talrijker. Hoe ga je daar als adverteerder mee om?
100 campagnes getest en counting! Haal dankzij de DIVA impactstudie je voordeel uit futureproof onderzoek