26/03/2024
De befaamde Moment of the Day - formule is terug van weggeweest en slechts één adverteerder kan hiervan profiteren.
→Digitale inclusie staat centraal in de missie van de ‘Digitale Duik’. Na het succes van eerdere initiatieven, zoals ‘Radio2 digitour’, blijkt er nog steeds een digitale kloof te zijn op vlak van toegang en vaardigheden. Met de ‘Digitale Duik’ willen we samen met Telenet deze kloof verder dichten en het vertrouwen vergroten.
Het evenement zal 7 weken lang toeren in Vlaanderen en verschillende thema's behandelen zoals phishing, digitaal welzijn en de mogelijkheden van het internet en AI. Telenet-experten beantwoorden er vragen, geven persoonlijk advies en delen hun kennis in groepssessies met bekende gezichten zoals Bart Verbeeck, Kim Debrie en Sali Haidara.
Naast de ‘Digitale Duik’ organiseren ook Radio2, MNM en VRT 1 activiteiten rond digitale inclusie:
Ontdek het volledige programma op www.digitaleduik.be en blijf op de hoogte via VRT MAX.
Contacteer ons vrijblijvend. We helpen je graag verder.