Sam Homblé
Sam Homblé
Manager Creative Partnerships
26/03/2024
Ter gelegenheid van het EK Voetbal 2024 in Duitsland slaan VRT, RTBF, Var, RMB en Clear Channel opnieuw de handen ineen met hun befaamde 'Moment of the day'-formule, een exclusief nationaal overkoepelend sponsorpakket waar slechts één adverteerder voor en tijdens het hele EK van kan profiteren. 

'Moment of the day'- formule

Het idee is eenvoudig maar krachtig. Elke dag zullen de schermen van Clear Channel het meest memorabele moment van de voorgaande dag op het toernooi vertonen. Deze hoogtepunten worden vastgelegd door VRT en RTBF en in een korte, 6"-snackformaat uitgezonden op de 2m²-schermen van het City Play- en Station Play-netwerk van Clear Channel in Brussel, evenals in grote steden en stations in zowel Vlaanderen als Wallonië. 

Unieke kans voor één adverteerder

Slechts één adverteerder kan zich verbinden aan deze nationale campagne, wat betekent dat hij gegarandeerd aanwezig is bij de opening en afsluiting van de beelden. Bovendien wordt de actie ondersteund door een promotiecampagne op diverse zenders en digitale kanalen van de openbare omroepen, waarbij de adverteerder nauw betrokken wordt. 

Deze samenwerking biedt een unieke mogelijkheid om een onvergetelijke consumentenervaring te creëren. Door gebruik te maken van een breed scala aan mediakanalen, zowel online als offline, wordt het EK toegankelijk gemaakt voor heel België. Hierdoor kan de adverteerder zijn merk op een krachtige en impactvolle manier presenteren aan een breed en divers publiek. 

Wil je jouw merk in de schijnwerpers zetten voor en tijdens het EK 2024?

Neem vrijblijvend contact met ons op. We staan klaar om je te helpen.