nl

Terug naar Cases
Car-pass
Car-Pass vindt de perfecte match tussen radio en tv
De complementariteit tussen radio en tv aantonen, zowel op mediatechnisch als inhoudelijk en vormelijk vlak, dat doet Car-Pass sinds 2019 met zijn Date-campagne.

Aanpak
Tv als basismedium nemen voor het campagneconcept om dan vervolgens op radio een vervolg te breien aan die storytelling.
Overall mediaplan:
- Tv
- Radio
- Digital
We hebben 5% meer nettobereik bij het combineren van radio, tv en online in vergelijking met een mediaplan waarin radio niet vertegenwoordigd is.

Facts & Figures
- Attribution: 46% (Uit de posttest van Mediabrands. Radio noteerde de hoogste toekenning van alle geteste media).
- De meerwaarde van de combinatie van radio en tv wordt ook in Diva aangetoond:
- De algemene blinded recall van de radiospot is 49%. Deze neemt toe tot 79% bij de luisteraars die ook de tv campagne hebben gezien.
- Branding power: 78% van de luisteraars geeft aan dat het duidelijk is van welke organisatie de spots komen. Bij diegene die ook de tv campagne hebben gezien, neemt dit toe tot 88%.
Media
Contacteer ons
Heb je interesse om te adverteren op de VRT-merken? Of heb je gewoon een vraag? Aarzel dan niet en stuur een mailtje, bel ons of vul dit formulier in.
Verplicht