16/01/2024
Voor De Warmste Week 2023 riepen 13 adverteerders op tot inzamelacties en creëerden ze hartverwarmende activiteiten op het plein.
→Een campagne op radio? Een creative partnership? Adverteren via display, video, podcasts of Boodschappen van Algemeen Nut? Match je merk 360° met de kwalitatieve doelgroepen van onze media.
Portfolio
Signature-acties
Contact
Je merk linken aan een van onze zenderacties? Laat je inspireren door de adverteerders die je voorgingen.
brand
16/01/2024
Voor De Warmste Week 2023 riepen 13 adverteerders op tot inzamelacties en creëerden ze hartverwarmende activiteiten op het plein.
→Audio / Creative partnership
26/12/2023
Radio2 zette de zorgsector een week lang in de kijker met een speciaal opgezette roadshow, goed voor een bereik van +1 mio luisteraars (op 12+).
→360° / Creative partnership
26/12/2023
Een partnership is als een puzzel waarbij alle stukken perfect in elkaar passen. Bij de samenwerking tussen Lab9 en De Wekker van Studio Brussel was dat niet anders.
→Audio / Creative partnership
22/09/2023
Fien en Thibault serveren elke ochtend de beste muziek met bakken energie. Samen met Alpro verrasten ze de StuBru-luisteraars met een unieke ontbijtactie.
→360° / Creative partnership
11/09/2023
Ann en Daan vroegen Radio2- luisteraars de kleren van het lijf. De mooie kleerkastverhalen vormden een perfecte redactionele context voor zender én retailer.
→360° / Creative partnership
14/08/2023
Met een ultrabetrokken fanbase en een volledig uitgebouwde mediavisibiliteit is de Tourmanager van Sporza strategisch aantrekkelijk voor adverteerders.
→Heb je interesse om te adverteren via een van onze merken? Of heb je gewoon een vraag? Stuur een mailtje, bel ons of vul gewoon dit formulier in.
info@var.be
02 716 34 11