Voor De Warmste Week 2023 riepen 13 adverteerders op tot inzamelacties en creëerden ze hartverwarmende activiteiten op het plein.
→Een campagne op radio? Een creative partnership? Adverteren via display, video, podcasts of Boodschappen van Algemeen Nut? Match je merk 360° met de kwalitatieve doelgroepen van onze media.
Portfolio
Signature-acties
Contact
Je merk linken aan een van onze zenderacties? Laat je inspireren door de adverteerders die je voorgingen.
Voor De Warmste Week 2023 riepen 13 adverteerders op tot inzamelacties en creëerden ze hartverwarmende activiteiten op het plein.
→
Radio2 zette de zorgsector een week lang in de kijker met een speciaal opgezette roadshow, goed voor een bereik van +1 mio luisteraars (op 12+).
→
Een partnership is als een puzzel waarbij alle stukken perfect in elkaar passen. Bij de samenwerking tussen Lab9 en De Wekker van Studio Brussel was dat niet anders.
→
Fien en Thibault serveren elke ochtend de beste muziek met bakken energie. Samen met Alpro verrasten ze de StuBru-luisteraars met een unieke ontbijtactie.
→
Ann en Daan vroegen Radio2- luisteraars de kleren van het lijf. De mooie kleerkastverhalen vormden een perfecte redactionele context voor zender én retailer.
→
Met een ultrabetrokken fanbase en een volledig uitgebouwde mediavisibiliteit is de Tourmanager van Sporza strategisch aantrekkelijk voor adverteerders.
→Heb je interesse om te adverteren via een van onze merken? Of heb je gewoon een vraag? Stuur een mailtje, bel ons of vul gewoon dit formulier in.
02 716 34 11