02/07/2019
De commerciële kracht van een goede, regionale radiocampagne valt niet te onderschatten, dat onderkennen de meeste marketeers ondertussen wel. Maar wat maakt een regionale radiocampagne tot een goede radiocampagne?
→Radio2 is de grootste radio in Vlaanderen en heeft met studio’s in de vijf Vlaamse provincies een sterke focus op regionaal nieuws en informatie. Via onze ProxiSpots kan je gericht adverteren in een of twee provincies.
Radio2 is de populairste gezinsradio van Vlaanderen en brengt toegankelijke muziek en herkenbare programma’s door lokale verankering en regionale ontkoppeling.
Facts & Figures
Signature-acties
Onze matchmakers
Contact
Radio2 is breed toegankelijk, melodieus en tijdloos. De zender heeft het hoogste marktaandeel tijdens de regionale infoprogramma’s en een groot bereik op zaterdag. Het trouwe luisterpubliek zorgt voor een lange luisterduur.
Profiel
Doelgroep
The force of 360°
1 674 155
luisteraars/week
675 484
streams/maand
64 722
streamers/maand
Bronnen:
*Doelgroep: Bron: CIM RAM, Noorden, mediaplanning, mei 2023 - april 2024, Radio2, 35-64 en 12+, dagbereik, weekbereik, luisterduur en marktaandeel, ma-zo, 6-22u.
**The force of 360° hoofdmerk Radio2: Bron: CIM Internet (Gemius), Audio Players, Target Group: NL12+, Location: domestic, Content type: audio, jan - apr 2024+ aantal abonnees op social media op het moment van schrijven.
Je merk linken aan een van Radio2-acties? Laat je inspireren door de adverteerders die je voorgingen.
Heb je interesse om regionaal te adverteren via Radio2? Of heb je gewoon een vraag? Stuur een mailtje, bel ons of vul gewoon dit formulier in.
info@var.be
02 716 34 11