MNM gaat er deze zomer opnieuw uit met een knal met The Catch. Het populaire event partnert dit jaar met adverteerder Disneyland® Paris. Sophie Dero van Disneyland Paris Belux licht toe hoe de adverteerder impact en visibiliteit zocht én vond.
→MNM is een ontspannende hitradio die de vinger aan de pols houdt bij jongeren. Via pittige programma’s en events betrekt de zender zijn doelgroep zowel on air als online.
Facts & Figures
Signature-acties
Contact
MNM scoort uitstekend bij een jong publiek door frisse radio te maken met daarin maatschappelijk relevante items en acties, maar ook nieuws en achtergrond op maat van de luisteraar.
Profiel
Doelgroep
The force of 360°
970 740
luisteraars/week
233 090
streams/maand
23 940
streamers/maand
Bronnen:
*Doelgroep: Bron: CIM RAM, Noorden, september 2023 - augustus 2024, MNM, 18-44 en 12+, dagbereik, weekbereik, luisterduur en marktaandeel, ma-zo, 6-22u.
**The force of 360°: CIM Internet (Gemius), Audio Players, Target Group: NL12+, Location: domestic, Content type: audio, mei - augustus 2024 + aantal abonnees op social media op het moment van schrijven.
Je merk linken aan een van de acties van MNM? Laat je inspireren door de adverteerders die je voorgingen.
Heb je interesse om te adverteren op MNM? Of heb je gewoon een vraag? Stuur een mailtje, bel ons of vul gewoon dit formulier in.
02 716 34 11