14/03/2018
Wetenschappelijk bewezen: online, radio, televisie en print... Verschillende media combineren is altijd een meerwaarde voor je campagne.
→Consumenten zijn vandaag crossmediale en digitale gebruikers. Ze kijken en luisteren via verschillende devices en platformen. Gebruik ook ons digitaal aanbod om je doelgroep beter te bereiken.
Lees meerAdverteer via de sterke en kwalitatieve VRT-websites en -apps om een ruim publiek te bereiken. Bekijk de mogelijkheden.
Audio / Research
14/03/2018
Wetenschappelijk bewezen: online, radio, televisie en print... Verschillende media combineren is altijd een meerwaarde voor je campagne.
→Audio / Research
20/09/2018
We zitten meer dan ooit in de auto. Op die momenten is radio vaak een trouwe compagnon. En dat geldt dagelijks voor meer dan 2 miljoen Vlamingen. Dit is ook Spotify niet ontgaan.
→
Research / Research
10/09/2019
Gebruikt en goedgekeurd door grote adverteerders als TUI, Carglass en RTL: Spotalytics is voor vrijwel elke sector inzetbaar. Goed nieuws voor datagedreven mediaplanners en marketeers, en wel om 3 redenen.
→Maak kennis met de matchmakers die er alles aan doen om jouw merk optimaal te verbinden met de sterke VRT-merken en Spotify.