Eliza was here partnerde pal in het last-minute toeristenseizoen met de populaire zenderwedstrijd en verzekerde zichzelf zo een efficiënte merkactivatie.
→Studio Brussel is de avontuurlijke muziekgids die een jonge, actieve bevolking stimuleert om eigenzinnig naar de wereld te kijken.
Facts & Figures
Signature-acties
Contact
Studio Brussel doet het goed bij een actief, creatief en hoger opgeleid luisterpubliek: koopkrachtige early adopters die voortdurend op zoek zijn naar nieuwe prikkels. Het engagement onder de luisteraars is groot.
Profiel
Doelgroep
The force of 360°
910 935
luisteraars/week
542 323
streams/maand
33 369
streamers/maand
Bronnen:
*Doelgroep: Bron: CIM RAM, Noorden, januari 2024 - december 2024, StuBru, 18-44 en 12+, dagbereik, weekbereik, luisterduur en marktaandeel, ma-zo, 6-22u.
**The force of 360°: CIM Internet (Gemius), Audio Players, Target Group: NL12+, Location: domestic, Content type: audio, januari 2024 - december 2024 + aantal abonnees op social media op het moment van schrijven.
Je merk linken aan een van de acties van Studio Brussel? Laat je inspireren door de adverteerders die je voorgingen.
Heb je interesse om te adverteren op Studio Brussel? Of heb je gewoon een vraag? Stuur een mailtje, bel ons of vul gewoon dit formulier in.