Header image
Header logo
FancyLines FancyLines

De eigenzinnige en avontuurlijke muziekgids

Studio Brussel is de avontuurlijke muziekgids die een jonge, actieve bevolking stimuleert om eigenzinnig naar de wereld te kijken.

Facts & Figures

Studio Brussel doet het goed bij een actief, creatief en hoger opgeleid luisterpubliek: koopkrachtige early adopters die voortdurend op zoek zijn naar nieuwe prikkels. Het engagement onder de luisteraars is groot.

Profiel

  • Rock, Hip Hop
  • Beautiful Bazaar
  • Engagement
  • Avontuurlijk
  • Schurende mix

Doelgroep

  • 18 - 44 jaar
  • 12,8% dagbereik
  • 24,8% weekbereik
  • 190 min luisterduur
  • 15,7% marktaandeel

The force of 360°

927 899
luisteraars/week 12+

937 649
views/maand app

213 801
real users/maand website

Programmatie

Program image

Bronnen:

*Doelgroep: Bron: CIM RAM, Noorden, mediaplanning JAN’20-JUN’21, ma-zo, 6-22u.
**The force of 360° hoofdmerk MNM: Bron: CIM Internet, 1 mrt- 30 juni 2021, Nltalige populatie 12+, channel = website en apps, content type = display.aantal abonnees op social media op het moment van schrijven.

Contacteer ons

Heb je interesse om te adverteren op Studio Brussel? Of heb je gewoon een vraag? Stuur een mailtje, bel ons of vul gewoon dit formulier in.

              Verplicht