14/03/2018
Consultancybureau Bain & Company bewees dat de combinatie van online en offline mediacampagnes het effectiefst is.
→Met stip op nummer 1 staat Taboe: het zondagavondprogramma op Eén met Philippe Geubels trok gemiddeld 1.772.183 kijkers (CIM, live +7, 4+) en is daarmee het best bekeken programma van de afgelopen periode. Ook in het buitenland is dit niet onopgemerkt voorbijgegaan. Minstens 9 landen hebben plannen om een lokale versie te maken.
Op nummer 2 prijkt de tweede bioscoopfilm van FC De Kampioenen 2, Jubilée General. De uitzending van de film was goed voor 1.593.289 kijklustigen. Nog steeds populair na al die jaren!
Eentje die niet mag ontbreken in het lijstje is Thuis. Gemiddeld 1.359.553 kijkers zitten iedere avond trouw aan de tv-buis gekluisterd om de avonturen van Frank, Rosa, Simonne en co. op de voet te volgen.
(Bron: CIM-audimetrie, Eén en Canvas, 01/01/2018-13/05/2018, Noorden, 4+, incl. gasten, currency: live +7)