25/02/2020
Radio blijkt in de periode rond Batibouw het favoriete medium om merken kracht bij te zetten. We vroegen aan 3 adverteerders hoe belangrijk radio is in hun marketingplan.
→Radio 1 is een actualiteitenzender die genuanceerde inzichten, maatschappelijk debat, sport en cultuur brengt voor de hogere sociale doelgroepen.
Facts & Figures
Signature-acties
Contact
Vooral kaderleden en hoger opgeleiden vinden makkelijk hun weg naar Radio 1. Het is het uitgelezen radionet om je tot een gevarieerde businessdoelgroep te richten.
Profiel
Doelgroep
The force of 360°
1 051 775
luisteraars/week
1 333 011
streams/maand
76 902
streamers/maand
Bronnen:
*Doelgroep: Bron: CIM RAM, Noorden, mei 2023- april 2024,, Radio 1, 30+ SG1-3 en 12+, dagbereik, weekbereik, luisterduur en marktaandeel, ma-zo, 6-22u.
**The force of 360°: CIM Internet (Gemius), Audio Players, Target Group: NL12+, Location: domestic, Content type: audio, jan - apr 2024 + aantal abonnees op social media op het moment van schrijven.
Je merk linken aan een van de acties van Radio 1? Laat je inspireren door de adverteerders die je voorgingen.
Audio / Case
25/02/2020
Radio blijkt in de periode rond Batibouw het favoriete medium om merken kracht bij te zetten. We vroegen aan 3 adverteerders hoe belangrijk radio is in hun marketingplan.
→
Radio is een tactisch medium dat voor traffic zorgt en snel ROI oplevert. Maar hoe sterk is radio als het erop aankomt om merken te bouwen en loyaliteit te creëren? Ontdek onze 6 learnings voor je campagne.
→Heb je interesse om te adverteren op Radio 1? Of heb je gewoon een vraag? Stuur een mailtje, bel ons of vul gewoon dit formulier in.