25/02/2020
Radio blijkt in de periode rond Batibouw het favoriete medium om merken kracht bij te zetten. We vroegen aan 3 adverteerders hoe belangrijk radio is in hun marketingplan.
→Radio 1 is een actualiteitenzender die genuanceerde inzichten, maatschappelijk debat, sport en cultuur brengt voor de hogere sociale doelgroepen.
Facts & Figures
Signature-acties
Programmatie
Contact
Vooral kaderleden en hoger opgeleiden vinden makkelijk hun weg naar Radio 1. Het is het uitgelezen radionet om je tot een gevarieerde businessdoelgroep te richten.
Profiel
Doelgroep
The force of 360°
1 026 030
luisteraars/week
1 596 322
streams/maand
116 928
streamers/maand
Je merk linken aan een van de acties van Radio 1? Laat je inspireren door de adverteerders die je voorgingen.
Audio / Case
25/02/2020
Radio blijkt in de periode rond Batibouw het favoriete medium om merken kracht bij te zetten. We vroegen aan 3 adverteerders hoe belangrijk radio is in hun marketingplan.
→Audio / Research
26/06/2020
Radio is een tactisch medium dat voor traffic zorgt en snel ROI oplevert. Maar hoe sterk is radio als het erop aankomt om merken te bouwen en loyaliteit te creëren? Ontdek onze 6 learnings voor je campagne.
→Bronnen:
*Doelgroep: Bron: CIM RAM, Noorden, sep ‘21- aug ‘22, Radio 1, 30+ SG1-3 en 12+, dagbereik, weekbereik, luisterduur en marktaandeel, ma-zo, 6-22u.
**The force of 360°: CIM Internet (Gemius), Audio Players, Target Group: NL12+, Location: domestic, Content type: audio, sep-okt 2022 + nombre d’abonnés aux réseaux sociaux au temps de redaction + aantal abonnees op social media op het moment van schrijven.
Heb je interesse om te adverteren op Radio 1? Of heb je gewoon een vraag? Stuur een mailtje, bel ons of vul gewoon dit formulier in.