Mauro Meurisse
Mauro Meurisse
TV Expert Premium Partnerships
17/08/2021
Eén & Canvas bieden via VRT NU nieuwe web only-programma’s en extra content, specifiek gericht op jongeren, aan bij de lineaire uitzendingen. Wil je je merk richten naar jongeren? Dan ben je bij VRT NU aan het juiste adres met deze 3 web only-reeksen.

I aime who I am

In de nieuwe web only-reeks I aime who I am, van het jonge filmmakersduo Art Millimeter, komen acht jongeren met een uitgesproken uiterlijk aan het woord over body positivity, schoondheidsidealen en de impact ervan op hun gezondheid en zelfbeeld. De minireeks sluit aan bij het thema van De Warmste Week 2021: kunnen zijn wie je bent.

Meer onverwacht

Aansluitend op het Eén-programma Onverwacht met Iluna Planckaert maken Eén en MNM samen de web only-serie Meer onverwacht, een talkshow met Lotte Van Wezemael en Iluna die dieper ingaat op thema’s rond seksualiteit waar jongeren van wakker liggen, zoals seksuele geaardheid, voorbehoedsmiddelen, sexting, menstruatie, sociale media, opvoeding en verliefdheid. Wekelijks is een nieuwe aflevering van Meer onverwacht te zien via VRT NU, samen met de lineaire uitzending van Onverwacht op maandag.

Match

Ook fictie heeft zijn plaats: later dit najaar brengt VRT de humoristische reeks Match op VRT NU, met in de hoofdrollen Rob Van Impe (YouTuber Average Rob), Clara Cleymans en Nico Sturm. Match is een absurde comedy met een twist: Stan wordt namelijk gevolgd door twee sportverslaggevers die elk aspect van zijn leven voorzien van commentaar. Hij kan hen niet zien, maar ze bespreken vurig Stans tactiek, prestaties en fouten bij elke nieuwe uitdaging in zijn leven.

Adverteren op VRT NU?

Vanaf 1 januari 2022 kunnen adverteerders unskippable prerolls boeken voor de start van een programma. Er worden maximum 40” per reclameblok toegelaten, daardoor blijven de blokken kort. Programma’s worden niet onderbroken. Contacteer ons voor meer info.