07/07/2022
Op de agenda van MNM Summertime: zomerse events en activaties, de beste hitmuziek én de leukste creatieve partnerships. Deze zomer clicken de MNM DJ’s mee met Fost Plus, een samenwerking voor een zwerfvuilvrije wereld!
→Jonathan Tassin, Media Manager bij bij Red Bull: “Red Bull is heel selectief als het gaat om partnerships en merkintegraties. We leggen de lat voor onzelf hoog maar ook voor onze partners. Er zijn veel linken tussen onze events en de MNM-doelgroep en profilering. Op de ‘Red Bull kotfeestjes’ komt er bijvoorbeeld een MNM-DJ plaatjes draaien, tijdens de ‘Red Bull Paper Wings’ brengt een MNM-reporter live verslag uit, op de ‘Red Bull Study Club’ geven we MNM-luisteraars de kans om in een nachtclub te komen studeren en in de MNM-Blokhut zullen Kawtar en Sander zich opladen met onze blikjes. Wij zijn geen merk dat kiest voor traditionele reclame maar altijd gaat voor 100% merkbeleving. Door dit soort redactionele integraties tillen beide merken elkaar echt naar een hoger niveau.”
Julie Desmet, Creative Partnerships Var: “MNM zet niet alleen in op muziek maar ook op sport. We zenden deze zomer bijvoorbeeld live uit vanuit de Beachclub in Blankenberge en zullen inhoudelijk sterk focussen op watersporten. MNM probeert steeds inhoudelijke matchen met zijn partners te vinden, ook wij zijn geen fan van platte sponsoring. Partneren met een sterk merk als Red Bull geeft onze zender ook vleugels. Red Bull heeft bijvoorbeeld een link met de allerbeste sporters en atleten: zij zullen deze zomer initaties komen geven in onze beachclub. Zo zal BGirl MadMax een workshop ‘Breakin’ geven en komt Lore Bruggeman skaten. Van Felix Denayer krijgen we een initiatie hockey en Kenny Belaeay zal ons publiek de kneepjes van trialbiking bijbrengen. Red Bull legt de lat hoog maar wij surfen graag mee op hun sterke merkassociaties.”