28/11/2018
Consumenten zijn emotionele wezens. Onderzoeken die radiospots meten zijn dat niet. Daar brengt Var verandering in.
→Saskia Schatteman (CEO Var):
“Na 28 jaar bij Var, gaat Paul Driesen begin 2019 met pensioen. Wij danken Paul voor zijn vele jaren inzet voor VRT en Var, waarin hij sterke resultaten kon neerzetten en uitstekende connecties met klanten en partners realiseerde. Wij wensen hem het allerbeste toe voor de toekomst.
Rudi Janssens gaat vanaf januari naast het radio-team ook het TV-team bij Var aansturen. Met zijn jarenlange ervaring bij Var en sterke media-expertise, is Rudi de juiste man op de juiste plaats om onze klanten te matchen met de sterke radio- en TV-merken van VRT.”
Rudi Janssens:
“Ik ben enthousiast om naast radio- ook TV-oplossingen aan onze klanten aan te reiken. De merken die we vertegenwoordigen blijven vaste waarden en worden vandaag op alle mogelijke platformen aangeboden. Het aansturen van beide sales-teams biedt nieuwe mogelijkheden voor adverteerders die meer dan ooit multimediaal aankopen. Mijn eerste uitdaging in 2019 wordt de hernieuwing van de alliantiecontracten 2020-2021 op Eén en Canvas.”