Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert / VRT NU
25-08-2020 | Bart Lombaerts
Streaming wordt steeds belangrijker. Deze bijkomende manier om VRT-content te bekijken, is zowel bij jongeren als ouderen populair. En het biedt alliantiepartners extra touchpoints. Een gesprek met Jonas Boets, manager van VRT NU.
Brand /
11-10-2019 | Stefan Delaeter
Voor 57% van de Belgen is radio het laatste medium waarmee ze contact hebben voor het shoppen. Dat meldt IP Belgium in zijn Life Observer-studie. We delen hieronder 4 bevindingen.
11-10-2019 | Dirk Soetens
Uit de Belgische Ebiquity-studie blijkt dat campagnes op tv en radio het beste scoren qua performantie en ROI. Radio is de onbetwistbare nummer 1 voor bereik en kortetermijnsales. Een dossier vol bewijzen, maar onthoud alvast deze vier.
Update , Brand /
20-06-2019 | Dirk Soetens
Met jouw campagne echt scoren bij je doelgroep – dat is wat elke marketeer wil. Onze DIVA 3.0 impactstudie geeft je heel precieze feedback over je campagne en unieke inzichten om jouw business nog sterker te maken.
Brand , Update /
07-06-2019 | Bart Lombaerts
Gerrit Kerremans Head of Music bij de VRT. Op basis van recente researchcijfers legt hij uit hoe hij de playlist voor de zenders Radio 1, Radio 2 en StuBru relevant en divers houdt.
29-01-2019 | Silke Deliens
We lieten onze vernieuwde DIVA-posttest los op enkele radiospots die op VRT-radiozenders liepen in de periode van september tot en met december 2018.
We lieten onze vernieuwde DIVA-posttest los op enkele radiospots die op VRT-radiozenders liepen in de periode van september tot en met december 2018
23-10-2018 | Lissa De Peuter
Canvas & fictie gaan hand in hand. Wat mag je de komende maanden verwachten? En hoe slaagt Canvas erin om steeds uitstekende fictie te brengen?