Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / VRT MAX 2025
10-01-2025 | Jordan Bowring
Het digitale platform bereikt gemiddeld 1 miljoen VOD-streamers per maand. Van binge-worthy reeksen tot unieke formats die inspelen op actuele thema’s – ontdek de highlights van VRT MAX.
Update / Najaar 2024 VRT
28-08-2024 | Silke Deliens
Podcasts blijven een krachtige manier om doelgroepen te bereiken, en VRT MAX biedt dit najaar een reeks boeiende en diverse nieuwe podcasts.
28-08-2024 | Anaïs Tack
Met het najaar van 2024 in aantocht en de spannende vooruitzichten voor begin 2025, biedt VRT MAX adverteerders een perfecte kans om hun merk te positioneren op het grootste streamingplatform van Vlaanderen.
Update / Voorjaar 2024
13-12-2023 | Jordan Bowring
VRT schiet vanaf januari stevig uit de startblokken met een lading gloednieuwe programma's met steengoede fictie en programma's die raken.
Schrijf je in!
Update / Ads & Data
27-06-2023 | Anny Wuyts
Vanaf 2024 verzorgt Ads & Data ook de digitale videoreclame bij de videocontent van VRT.
Update / TV
12-06-2023 | Annemie Pauwels
Zet een reminder in je agenda want op 11 september 2023 is het zover! Om 10u ’s ochtends kunnen adverteerders opnieuw intekenen voor een Premium Partnership TV.
Update / Beste radiodagen
13-12-2022 | Marit Ginevro
Er schuilt een ongelooflijke gezelligheid in de koude, steeds donker wordende winterdagen. Want tijdens de donkere dagen nemen de oren over en wordt er intenser geluisterd.
Update / DAT-label
10-07-2022 | Dirk Soetens
VRT MAX biedt sinds vorig jaar aan adverteerders de mogelijkheid om prerolls uit te zenden. De veilige en maatschappelijk verantwoorde context waarin dit wordt aangeboden wordt nu beloond met DAT-Label.
Trend / Videoformaten
15-06-2021 | Dirk Soetens
Korte videoformaten zijn populairder dan ooit. Sociale kanalen voeren de trend aan: hoe hapklaarder, hoe populairder en dus ook: hoe effectiever. Hoe optimaliseer je als marketeer de kracht van short-form video voor jouw merk?
Update /
30-08-2019 | Bart Lombaerts
Op initiatief van VIA voerde Echo Research het eerder in het VK uitgevoerde onderzoek ‘Re-Evaluating Media’ ook in België uit. Dit zijn de resultaten.