Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Program Fit
09-08-2023 | Dirk Soetens
Zet als Premium Partner je merk op een creatieve manier in de kijker rond de sterke televisieprogramma's van VRT en verhoog zo je impact.
Research / Voorjaar TV 2023
09-08-2023 | Geert Vansant
VRT-televisie met voorsprong de grootste speler in het Vlaamse televisielandschap blijft met dagelijks 2,4 miljoen kijkers, goed voor een marktaandeel van 37% (jan -juni 2023).
Research / TV
26-05-2023 | Vanessa Sanctorum
Met een Premium Partnership kan je je merk linken aan de sterke VRT-verhalen en kan je campagne rekenen op premium kwaliteit, impact en creativiteit.
Research / Wielrennen
26-04-2023 | Jordan Bowring
De Ronde van Vlaanderen verpulverde dit jaar 2 kijkcijferrecords. Gemiddeld bekoorde de Ronde (H) 1.372.000 sportliefhebbers. Bekijk ook de andere sterke kijkcijferresultaten.
Research / VRT-televisie
13-04-2023 | Stefanie Van Snick
De twee grootste televisienetten van VRT hebben een geweldig eerste kwartaal van 2023 achter de rug. Samen bereiken ze dagelijks gemiddeld 42% van alle Vamingen.
09-03-2023 | Geert Vansant
Lokale content is hot en dat weerspiegelt zich duidelijk in de laatste CIM-cijfers van televisie. Mee aan de basis van dit succes liggen 4 nieuwe VRT-reeksen: Het verhaal van Vlaanderen, 1985, TGD en Eurosong.
Research / TOP 20 TV
11-01-2023 | Bruno De Turck
In 2022 hebben de VRT-programma’s weer goed gescoord. 17 VRT-programma’s bevinden zich in de top 20 kijkcijfers. Bekijk de top 20.
Research / Top 20 tv-voorjaar
18-08-2022 | Geert Vansant
Eén heeft een sterk voorjaar achter de rug. Dit bewijst de top 20 van meest bekeken programma's van het afgelopen voorjaar: maar liefst 18 televisieprogramma's werden op Eén uitgezonden.
Research / Kijkcijfers
02-08-2022 | Jordan Bowring
Deze sportzomer is er een voor de geschiedenisboeken. Niet enkel onze wielrenners en vrouwenvoetbalploeg leverden topprestaties af, maar ook wat betreft de kijkcijfers en beleving was het al een uitzonderlijke zomer.
Research / UBA
24-03-2022 | Rudi Janssens
Voor het eerst in België: UBA (United Brands Association) en UMA (United Media Agencies) brachten het aandeel van alle media-investeringen in België in kaart, zowel online als offline.