Rudi Janssens
Rudi Janssens
Chief Commercial Officer
04/08/2023
De muziekfestivals zijn hét moment waar alle jonge muziekfans ieder jaar reikhalzend naar uitkijken. Maar hoe bereik je als adverteerder die steeds toenemende groep aan jonge muziekfans 18-34? Wij presenteren met trots het ‘One Love Package’: een nieuw pakket samengesteld uit Studio Brussel, MNM, MNM Hits en het digitaal radiostation van Tomorrowland One World Radio. 

België staat bekend om haar chocolade, frietjes maar ook om haar (talrijke)festivals. Merk bijvoorbeeld het succes van Rock Werchter, Pukkelpop en Tomorrowland op. Festivals die hun capaciteit elk jaar moeten verhogen en waar in het geval van Tomorrowland de tickets binnen de minuut de deur uitvliegen. Dat is ook logisch gezien de steeds toenemende groep aan jonge muziekfans.

Var en VRT hebben een sterk partnership opgezet met Tomorrowland One World Radio, het digitale radiostation van Tomorrowland dat Vlaanderen en Brussel trakteert op alle genres en subgenres uit de elektronische muziek. Zo is Var sinds juni 2023 de nieuwe reclameregie van One World Radio.

Verlenging Partnership VRT

VRT brengt opnieuw exclusief live verslag uit van alle Tomorrowland-festivals en -events in België voor de komende jaren. Ook vooraf warmen Studio Brussel, MNM en VRT MAX de VRT-luisteraars op met dj-sets en themaweken rond Tomorrowland, Tomorrowland Winter en CORE Festival.

Nieuw pakket: One Love Package

De grote groep aan jonge avontuurlijke muziekliefhebbers 18-34 kan je voortaan bereiken met One Love Package. Op weekbasis bereik je maar liefst 280.000 luisteraars (21,5 % marktaandeel), pal in de juiste doelgroep.* Het pakket biedt adverteerders toegang tot alle reclameblokken van One World Radio van Tomorrowland -dat 24/7 in the mix is- en de muziekavontuurlijke reclameblokken van Studio Brussel, MNM en MNM Hits.


Vanaf september vind je de zender ook terug in ons SuperSelexy-aanbod.

Bronvermelding:: 
*CIM RAM, Noorden, May’22-Apr’23, Mo-Su, 06:00-22:00, 18-34

Wens je als adverteerder de jonge muzieklovers 18-34 te bereiken?