07/09/2023
Het tweede seizoen van Ons Huis/Nieuw Huis opent opnieuw de deuren voor interieuradverteerders die hun hoogwaardige producten en expertise in de kijker willen zetten met ditmaal focus op energiezuinig renoveren.
→“Wat eten we vandaag?” Dagelijkse kost beantwoordt die vraag elke weekavond gemiddeld aan 500.000 kijkers (Live+7, 4+, incl herhalingen). Ook online spreekt het grootste videoplatform met recepten van Vlaanderen een enorme community aan (gemiddeld 750.000 surfers per maand). In het najaar en zeker rond de feestdagen zoeken er makkelijk meer dan 1 miljoen surfers inspiratie, recepten en kooktips op dagelijksekost.vrt.be.
De website van Dagelijkse kost wordt door 68% van de bezoekers via smartphone of tablet geraadpleegd. Deze nieuwe slimme kook-app speelt in op het veranderende online mediagebruik en de vraag naar mobielvriendelijke en gepersonaliseerde content met video als belangrijkste pijler.
Via revolutionaire features kan je met de app inspirerende videocontent bekijken, recepten swipen, je eigen smaakprofiel samenstellen, een weekmenu samenstellen, en nog veel meer.
Vanaf nu zetten we de grootste kookcommunity van Vlaanderen in de hoogste versnelling om jouw te betrekken in elke stap van de customer journey door middel van display advertising (via Ads & Data) en merkintegratie en contentmarketing (via Var Creative Partnerships) in de app. Het bestaande aanbod van display en video advertising op de website blijft behouden en de app is hierbij dus een waardevolle uitbreiding.
De app is het onmisbare en inspirerende kookhulpmiddel voor jong en oud, individuen en gezinnen, beginners en hobbykoks en daar kan jij als adverteerder mee de vruchten van plukken.
Contacteer ons. We helpen je graag verder!