24/05/2024
Ben je een overheidsinstelling, vzw van algemeen welzijn, humanitaire, sociale of culturele organisatie? Dan is dit een unieke kans om 4 miljoen Vlamingen te bereiken.
→Win For Live, het populaire krasbiljet waarbij je elke maand een vast geldbedrag voor de rest van je leven kan winnen, zet zichzelf opnieuw in de kijker met een frisse aanpak. Van april tot mei kunnen drie groepen van drie vrienden strijden om Het Gouden Festivalbandje. Het winnende ‘Gouden Trio’ mag deze zomer gratis naar alle festivals. De groepen logeren een week lang op camping Goud onder de VRT-toren, waar ze in gouden tentjes verblijven en verschillende challenges aangaan. De finale strijd om het ultieme Gouden Festivalbandje is live te volgen op air en op alle socials van Studio Brussel.
“Via onze samenwerking met Studio Brussel sturen we een vriendengroep de hele zomer lang elk weekend naar een festival. En dankzij een extra activatie op de zender kunnen we onze doelgroepen nog breder aanspreken door elk uur gratis festivaltickets weg te geven, aldus Melissa Fastenaekels, Business & Brand Management Nationale Loterij. Een creatieve samenwerking die voor veel zichtbaarheid en activatie zorgt en die strategisch helemaal klopt.”
“Studio Brussel is dé festivalzender in Vlaanderen en Win For Life is een vaste festivalpartner. Dat we de handen ooit in elkaar zouden slaan, is dus zeker geen verrassing. We richten ons beide op een jonge, avontuurlijke doelgroep”, vertelt Anneleen De Wildeman, Head of Creative Audio Partnerships VRT. Deze samenwerking biedt unieke activatiemomenten en enorme zichtbaarheid op radio, tv, sociale media en festivals. Het is een win-win voor beide partijen.”
Ter plekke op drukbezette events, op de socialemediakanalen van VRT, op VRT MAX, via audio en op tv? Contacteer ons vrijblijvend.