Wist je dat 13% van de 12-34-jarigen de Sporza-voetbalpodcast 90 minutes kent? Securex ontdekte waarom podcastponsoring perfect past in hun mediaplan.
→Wil je deze zomer je niet-commerciële boodschap succesvol bij je doelgroep krijgen? Dan zit je deze sportzomer goed bij VRT-televisie om deze 6 redenen:
Uit onderzoek (CIM Doelgroepenmonitor) blijkt dat onze kijkers ontvankelijker zijn voor niet-commerciële boodschappen. Je boodschap komt dus écht aan.
VRT bereikt de hogere sociale groepen als geen ander. Bovendien hebben we de laagste reclamedichtheid, wat betekent dat je boodschap niet verloren gaat tussen een overvloed aan advertenties.
Het nieuws van VRT biedt een hoge brandsafety voor jouw merk (Reuters Digital News Report, 2023). Je boodschap komt dus terecht in een betrouwbare en veilige context.
Sporza is niet alleen groot op tv, maar ook via de Sporza-app, de Wielermanager-app en populaire podcasts zoals 90 Minutes en Wielerclub Wattage. Hierdoor bereik je een breed en betrokken sportpubliek.
VRT biedt de meest geschikte media voor niet-commerciële campagnes. Samen zetten we jouw thema's in de schijnwerpers en vergroten we de sociale impact.
Dankzij onze exclusieve uitzendrechten geef je jouw ‘why’ meer impact met topcontent waar iedereen naar kijkt.
Contacteer ons gerust, we staan je met plezier te woord