26/11/2021
Traditiegetrouw zijn de laatste weken van december bij de VRT een periode vol beleving waar iedereen naar toeleeft. Het ideale moment om jouw reclameboodschap stevig in te zetten.
→Uit het onderzoek blijkt dat 77% van de Vlamingen tevreden tot zeer tevreden is over de VRT. Daarmee bevestigt de bevraging het vertrouwen van de Vlaming in de openbare zender. Verder inzetten op kwaliteitscontent is een speerpunt én een garantie voor een veilige en kwalitatieve adverteerdercontext.
De VRT zal zijn publieke opdracht tot ontspanning nog meer tot uiting laten komen door een groter aanbod aan creatieve en ontspannende programma’s uit te werken. Er zullen initiatieven worden genomen om nog verder aan te sluiten bij de jongerendoelgroep.
Het digitale aanbod van alle VRT-merken wordt gebundeld onder de merknaam VRT NU. Op die manier zal het digitale aanbod meer vindbaar zijn ten opzichte van mastodonten als Netflix of Disney.
Wist je dat je ook op VRT NU kan adverteren? Vraag onze gratis whitepaper VRT NU met alle mogelijkheden aan.
De VRT zal verder inzetten op diversiteit om maatschappelijke kloven te dichten en zo bijvoorbeeld kortgeschoolden en mensen van andere afkomst beter te bereiken.
Door de kenmerkende transparantie zal de openbare zender verder blijven aantonen waar ze het verschil maakt.
Algoritmes en mogelijkheden tot personalisatie zullen verder worden ontwikkeld met alle respect voor de privacy van gebruikers, zonder het DNA van de VRT te verloochenen.
Contacteer ons vrijblijvend.