Julie Zagers
Julie Zagers
Account Executive
30/06/2020
Je campagne aanpassen aan de (nieuwe) context loont, dat leerden we uit recent DIVA-onderzoek. Aangepaste communicatie leidt tot meer merkrelevantie, een hogere aankoopintentie en meer fans voor je merk (ontdek onze paper). Deze 8 zomerse coronacampagnes tonen hoe je efficiëntie, context én creativiteit combineert.

1. Delhaize - Staycation

Delhaize laat je verloren BBQ’s inhalen met de ‘nationale inhaalzomer’. Met de bijhorende inhaalpromo’s is de supermarkt helemaal mee met het leven.

2. Flair – Het nieuwe normaal

De eerste zomer van ‘het nieuwe normaal’ gaat niet normaal zijn volgens Flair. Dit jaar zomeren we allemaal dicht bij huis, met het Flair- zomerboek.

3. Center Parcs – Veilig en vlakbij

Ook stilaan toe aan een ander huis en uitzicht? Center Parcs staat klaar met een nieuwe thuis, veilig en vlakbij.

4. Pearle - Mondmasker

Vloekt je zelfgemaakt mondmasker met je bril? Dan koop je toch een nieuwe bril, zeker nu je er 3 krijgt voor de prijs van 1?

5. VAB – Zomeren in eigen land

Dit jaar kan je zorgeloos zomeren in eigen land want waar je ook gaat, VAB weet er wel raad mee.

6. Landal Vakantieparken – Vakantie dichtbij huis

Op zoek naar een vakantie dicht bij huis? De last minute-aanbiedingen van Landal laten je ontdekken wat groen kan doen.

7. Telenet - Thuiswerken

Nu we allemaal samen streamen, downloaden en gamen, staat Telenet klaar met Internet dat het verschil maakt.

8. Mercedes – Elektrisch rijden

Verandering went snel. Met de zomerpromo’s van Mercedes wordt elektrisch rijden binnenkort ook wel het nieuwe normaal.

Wil je adverteren op radio deze zomer?

Alle VRT-netten zijn klaargestoomd voor een zalige zomer met een maximaal bereik. Verwacht je aan ijzersterke programma’s vol zomerse vibes. Download onze zomerprogrammatie, -advertentiemogelijkheden en -promo’s.