Hilde Leemans
Hilde Leemans
Business Developer Creative Partnerships
08/04/2020
Nu we allemaal in ons kot moeten blijven, komt er voor veel mensen tijd vrij. Radio 2 wil deze periode voor zijn luisteraars zo aangenaam mogelijk maken en werkte samen met Standaard Boekhandel dit creative partnership uit.

Concept

Meer vrije tijd, dat betekent ook: meer tijd om een goed boek te lezen. Anja Daems zal in ‘De Madammen’ 2 keer per week een boek voorstellen dat ze met plezier gelezen heeft. Een uitgelezen kans voor Standaard Boekhandel om te partneren met het populaire dagelijkse lifestyleprogramma. Elke boekbespreking wordt gesigneerd door de partner in de vorm van een 5” audioboard. Daarnaast kan je op de website van Radio 2 een online waardebon van Standaard Boekhandel winnen.

Campagne

De campagne loopt over een periode van 7 weken. De audioboards lopen na elke promotionele doorverwijzing, zijn ook ingepland in andere programma’s en zullen te horen zijn na elke oproepspot. De actie wordt daarnaast aangekondigd op alle social kanalen van de zender. Op de site van Radio 2 wordt een link voorzien naar de webshop van Standaard Boekhandel.

Adverteren op VRT?

Vandaag geboekt, morgen on air. We bieden aan alle adverteerders 15% gratis extra mediaruimte voor campagnes tot en met 30 juni 2020. Als je spot inspeelt op de huidige actualiteit komt hier 5% extra ruimte bovenop. 

Contacteer onze matchmakers voor meer info.