Stefanie  Van Snick
Stefanie Van Snick
Marketing Manager
17/12/2018
Tijdens de Warmste Week wordt Vlaanderen massaal gemobiliseerd om zich van haar warmste kant te tonen. Luminus is één van de partners die ten voordele van De Warmste Week 2018 een actie opzet. Hoe ze dat doen, lees je hier.

“De warme bakker? Die ken je al. Maar heb je ooit al gehoord van een warme boekhouder, een warme receptionist of een warme installateur? Bij Luminus wel, want onze warmste werknemers willen je in december helpen met jouw Warmste Week-actie.” Zo gaat de nieuwste radiospot van Luminus van start.

Hoe gaat de actie in z'n werk?

Ook dit jaar worden er in het kader De Warmste Week duizenden acties georganiseerd voor de meer dan 1000 geregistreerde goede doelen.“Als energieleverancier liggen warme acties Luminus nauw aan het hart. Daarom kozen we ervoor om niet één goed doel, maar alle goede doelen van De Warmste Week te steunen.” zegt Bart Swings, marketing communication & brand manager van EDF Luminus. “Op die manier bundelen we de krachten en kunnen de medewerkers van Luminus -letterlijk- hun energie delen met jou,” vult Pierre-Anne Jacqmain, communication campaign manager van EDF Luminus, aan.

Ben je zelf van plan om een actie op poten te zetten? Denk er dan aan om een Luminus-medewerker in te schakelen. Via dewarmstewerknemer.be kan je jouw ‘warmste werknemer’ boeken. Zij komen je dan met plezier helpen bij je actie.

““Als energieleverancier liggen warme acties Luminus nauw aan het hart. Daarom kozen we ervoor om niet één goed doel, maar alle goede doelen van De Warmste Week te steunen,”
Bekijk de campagnevideo: