19/10/2022
Voor de exclusieve StuBru-showcase van Arctic Monkeys ontving de muziekzender maar liefst 2,4 miljoen berichtjes in de app. The power of live radio ten volle bewezen.
→
Studio Brussel is de avontuurlijke muziekgids die een jonge, actieve bevolking stimuleert om eigenzinnig naar de wereld te kijken.
Facts & Figures
Signature-acties
Programmatie
Contact
Studio Brussel doet het goed bij een actief, creatief en hoger opgeleid luisterpubliek: koopkrachtige early adopters die voortdurend op zoek zijn naar nieuwe prikkels. Het engagement onder de luisteraars is groot.
Profiel
Doelgroep
The force of 360°
909 910
luisteraars/week
784 578
streams/maand
88 200
streamers/maand
Bronnen:
*Doelgroep: Bron: CIM RAM, Noorden, mei 2022 - april 2023, StuBru, 18-44 en 12+, dagbereik, weekbereik, luisterduur en marktaandeel, ma-zo, 6-22u.
**The force of 360°: CIM Internet (Gemius), Audio Players, Target Group: NL12+, Location: domestic, Content type: audio, jan - apr 2023 + aantal abonnees op social media op het moment van schrijven.
Je merk linken aan een van de acties van Studio Brussel? Laat je inspireren door de adverteerders die je voorgingen.
Creative partnership
19/10/2022
Voor de exclusieve StuBru-showcase van Arctic Monkeys ontving de muziekzender maar liefst 2,4 miljoen berichtjes in de app. The power of live radio ten volle bewezen.
→
Digital / Creative partnership
09/08/2023
Eliza was here partnerde pal in het last-minute toeristenseizoen met de populaire zenderwedstrijd en verzekerde zichzelf zo een efficiënte merkactivatie.
→360° / Case
20/06/2022
Bedrijven zoeken steeds meer naar opvallende manieren om zich te profileren als aantrekkelijke werkgever. Via een partnership met StuBru lieten De Lijn en Colruyt Group hun bedrijf op een originele manier in de kijker lopen.
→Heb je interesse om te adverteren op Studio Brussel? Of heb je gewoon een vraag? Stuur een mailtje, bel ons of vul gewoon dit formulier in.