10/10/2022
Via gamification de awareness rond circulaire economie verhogen, dat is de slimme opzet van Recupel via het populaire tv-programma Homo Universalis.
→Een dag eerder werden 12.057 sms’sjes verstuurd – goed voor 12.057 euro voor De Warmste Week – om de rode trui van Remco Evenepoel te winnen. Toen ervoeren we al de kracht van live.
En de dag erna werd het nog gekker. “Alles kapot. De StuBru-redactie ontving 2,4 miljoen berichtjes in de app om bij de exclusieve show van Arctic Monkeys op VRT te zijn, er waren slechts 350 plaatsjes.” Dat bericht verscheen 11 oktober op de kanalen van StuBru. De showcase kreeg achteraf een viersterrenrecensie in De Morgen en zinderde ook in andere media na.
Twee cijfers die de kracht van de live-initiatieven van de muziekzender illustreren. En het mooie nieuws is: live-sessies kunnen ook verkocht worden aan partners. Concreet kan je bij intekening op een live-partnership rekenen op audioboards bij de communicatie van het concert en op exclusieve tickets die je kan weggeven en inzetten in je eigen (extra) communicatie.
In het najaar van 2022 voorzien we nog twee StuBru Live showcases. Contacteer ons voor meer info.