17/10/2022
Zomerhit groeide uit tot het grootste muziekfeest van Vlaanderen. De partners geven 3 straffe redenen om het succes van een partnership met Zomerhit te verklaren.
→Radio 2 is de populairste gezinsradio van Vlaanderen en brengt toegankelijke muziek en herkenbare programma’s door lokale verankering en regionale ontkoppeling.
Facts & Figures
Signature-acties
Programmatie
Contact
Radio 2 is breed toegankelijk, melodieus en tijdloos. De zender heeft het hoogste marktaandeel tijdens de regionale infoprogramma’s en een groot bereik op zaterdag. Het trouwe luisterpubliek zorgt voor een lange luisterduur.
Profiel
Doelgroep
The force of 360°
1 758 042
luisteraars/week
927 457
streams/maand
93 030
streamers/maand
Je merk linken aan een van de acties van Radio 2? Laat je inspireren door de adverteerders die je voorgingen.
360° / Creative partnership
17/10/2022
Zomerhit groeide uit tot het grootste muziekfeest van Vlaanderen. De partners geven 3 straffe redenen om het succes van een partnership met Zomerhit te verklaren.
→Audio / Case
09/03/2022
Betekenisvol adverteren geeft een campagne vleugels. Het creative partnership van A.S.Adventure met de Radio 2-natuurwandelingen blinkt niet alleen uit in relevantie maar ook in creativiteit én performantie.
→Audio / Case
17/09/2021
De populaire ‘ZIP-blokskes’ zijn vooral gekend voor gebruik binnenshuis: om haard of kachel aan te steken. Maar de aanmaakblokjes dienen ook voor de barbecue. Die boodschap bracht ZIP in een unieke radiocampagne.
→Bronnen:
*Doelgroep: Bron: CIM RAM, Noorden, mediaplanning, januari - december 2022, Radio2, 35-64 en 12+, dagbereik, weekbereik, luisterduur en marktaandeel, ma-zo, 6-22u.
**The force of 360° hoofdmerk Radio 2: Bron: CIM Internet (Gemius), Audio Players, Target Group: NL12+, Location: domestic, Content type: audio, sep-dec 2022 + aantal abonnees op social media op het moment van schrijven.
Heb je interesse om te adverteren op Radio 2? Of heb je gewoon een vraag? Stuur een mailtje, bel ons of vul gewoon dit formulier in.