Marit Ginevro
Marit Ginevro
Head of Marketing
14/06/2023
Vorige donderdag sleepten we maar liefst 3 gouden awards in de wacht op de AMMA's, al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes en concepten in de media- en reclamewereld. 

2x goud voor VRT MAX

VRT MAX, het online streamingplatform van VRT dat alle video-en luistercontent van VRT gratis aanbiedt, viel daarbij 2 keer in de prijzen met onder andere: 
 

  • Media brand of the year: het onderscheidde zich op het gebied van productontwikkeling, bereik en het aantrekken van nieuwe doelgroepen. Zo is de doelgroep verjongd, het aanbod uitgebreid met lokale programma’s en is het een volwaardige speler geworden voor jongeren die actief zijn op TikTok, Spotify en Facebook. 
     
  • Future Proof award: het scoorde ook sterk in het bereiken van jongeren in een veilige omgeving. Zo zijn de programma’s, thema’s en formats van VRT MAX op maat van hoe jongeren het aanbod vandaag de dag consumeren: overal, mobiel, kort, community-based en zowel live als on demand.  

Best Creative Media Use voor Moment of the Day

Het Moment of the Day-concept, een samenwerking tussen Proximus, RMB, Clear Channel & Var viel ook in de prijzen en kreeg de award voor Best Creative Media Use. Deze award wordt uitgereikt aan wie het creatiefst is omgegaan met media. GTijdens het WK 2022 in Qatar heeft Proximus zicht gelinkt aan de ‘Moment of the day’. Dit moment van de speeldag werd de dag nadien afgespeeld op verschillende DOOH-schermen over heel België.

Deze awards zijn een mooie beloning voor ons harde werk van de afgelopen jaren. Maar het werk is niet klaar. Dat is ze nooit in een mediawereld die voortdurend in verandering is. Wij blijven innoveren en digitaliseren om ervoor te zorgen dat wij jou de beste service kunnen bieden.

Adverteren op de sterke merken van VRT?