Duurzaamheid wordt steeds belangrijker, ook in b2c-communicatie. Var zet samen met Bubka en UGent stappen richting authentieke duurzame advertising.
→VRT MAX, het online streamingplatform van VRT dat alle video-en luistercontent van VRT gratis aanbiedt, viel daarbij 2 keer in de prijzen met onder andere:
Het Moment of the Day-concept, een samenwerking tussen Proximus, RMB, Clear Channel & Var viel ook in de prijzen en kreeg de award voor Best Creative Media Use. Deze award wordt uitgereikt aan wie het creatiefst is omgegaan met media. GTijdens het WK 2022 in Qatar heeft Proximus zicht gelinkt aan de ‘Moment of the day’. Dit moment van de speeldag werd de dag nadien afgespeeld op verschillende DOOH-schermen over heel België.
Deze awards zijn een mooie beloning voor ons harde werk van de afgelopen jaren. Maar het werk is niet klaar. Dat is ze nooit in een mediawereld die voortdurend in verandering is. Wij blijven innoveren en digitaliseren om ervoor te zorgen dat wij jou de beste service kunnen bieden.