Radio2 zette de zorgsector een week lang in de kijker met een speciaal opgezette roadshow, goed voor een bereik van +1 mio luisteraars (op 12+).
→We zijn trots om naast onze sterke VRT-zenders en de digitale zender Tomorrowland One World Radio vanaf volgend jaar ook de regie van Play Nostalgie (FM & DAB+ ), Nostalgie+ (FM & DAB+) en NRJ (DAB+) onder onze schouders te nemen.
Met ons nieuw versterkt audio-aanbod bereik je voortaan 75% van de radioluisteraars in Vlaanderen oftewel wekelijks 2,7 miljoen luisteraars.
Op elke doelgroep bereik je voortaan minstens 500.000 luisteraars.**
Contacteer ons vrijblijvend voor een radioplan op maat.
*Bron: CIM RAM, mediaplanningsgolf sep’22-aug’23, weekbereik Var-portefeuille vs weekbereik total radio, 18-64, ma-zo, 6-22u
**CIM RAM, sep 2022-aug 2023, ma-zo, Noorden, 6-22u, weekbereik Var SSY All 2024, doelgroepen : 12-24, 25-34, 35-44, 45-54 en 55-64 jarigen.