Rudi Janssens
Rudi Janssens
Chief Commercial Officer
27/12/2023
Dat kan! Vanaf 1 januari breiden we onze radioportfolio verder uit en brengen wij jouw boodschap wekelijks tot in het hart van 3 op de 4 radioluisteraars 18-64.* Maak het jou als adverteerder en/of mediaplanner niet te moeilijk en geniet mee van dit uitzonderlijk bereik.

We zijn trots om naast onze sterke VRT-zenders en de digitale zender Tomorrowland One World Radio vanaf volgend jaar ook de regie van Play Nostalgie (FM & DAB+ ), Nostalgie+ (FM & DAB+) en NRJ (DAB+) onder onze schouders te nemen.

Bereik wekelijks 2,7* miljoen luisteraars

Met ons nieuw versterkt audio-aanbod bereik je voortaan 75% van de radioluisteraars in Vlaanderen oftewel wekelijks 2,7 miljoen luisteraars.

Op elke doelgroep bereik je voortaan minstens 500.000 luisteraars.**

Block image

Benieuwd wat onze zenders voor jouw merk kunnen betekenen?

Contacteer ons vrijblijvend voor een radioplan op maat.

 

*Bron: CIM RAM, mediaplanningsgolf sep’22-aug’23, weekbereik Var-portefeuille vs weekbereik total radio, 18-64, ma-zo, 6-22u

**CIM RAM, sep 2022-aug 2023, ma-zo, Noorden, 6-22u, weekbereik Var SSY All 2024, doelgroepen : 12-24, 25-34, 35-44, 45-54 en 55-64 jarigen.