30/11/2018
Cédric Engels, medeoprichter van Sonhouse, gaf tijdens SONIQ by Var 6 wijze lessen voor het succesvol uitbouwen van een consistente audio identity.
→Op 5 januari 2009 startte de radiozender met de ondertussen gekende Peter Van de Veire Ochtendshow. In die tijd is MNM uitgegroeid tot de favoriete zender van veel Vlaamse jongeren. Rino Ver Eecke (nethoofd MNM): “Elke dag opnieuw merken we uit de vele reacties dat jonge luisteraars van MNM houden. Ze waarderen de mix van muziek, nieuws op maat, acties, thema’s en verhalen uit hun leefwereld.”
10 redenen* om je merk via MNM in de kijker te zetten:
Met een marktaandeel van 23,3% luistert 41,7% wekelijks en 23,4% dagelijks naar MNM.
Ze zitten op een doordeweekse schooldag lange uren op de schoolbanken. En toch luisteren ze gemiddeld 1u en 51 minuten per dag naar MNM.
Het bewijs dat MNM de vinger aan de pols houdt bij de jongeren.
Maar liefst 35,2% luistert wekelijks en 19,9% dagelijks naar MNM.
47,8% luistert minstens 10 minuten per week en 26,9% luistert minstens 10 minuten per dag naar MNM.
Met De Strafste School zoekt MNM jaarlijks naar de school die de MNM-jury omver blaast met zijn muzikaal, sportief en artistiek talent.
Om studenten een hart onder de riem te steken, organiseert MNM in juni jaarlijks Marathonradio. Daarnaast gaat MNM jaarlijks op zoek naar jong radiotalent tijdens Student Late Night.
Samen met VDAB organiseert MNM Spread The Work voor wie bezig is met de zoektocht naar werk, met sollicitatietips en info over opleidingen.
MNM heeft een eigen video-aanbod via VRT NU, MNM.be en het YouTube-kanaal van MNM. Je kan er o.a. kijken naar D5R, een scripted reality-reeks. Bovendien mocht MNM onlangs een Silver Creator Award in ontvangst nemen. Dit is een prijs uitgereikt door YouTube aan kanalen die meer dan 100.000 abonnees behalen.
De zender is aanwezig op alle digitale mediaplatformen om jongeren te bereiken met relevante content. Via de MNM app kan je exclusieve content bekijken en beluisteren, zoals MNM Rewind. Ook andere digitale kanalen worden goed ingezet. Met maar liefst 239.159 paginalikes op facebook, 100.000 volgers op Instagram en gemiddeld 22.287 dagelijkse gebruikers via de website heeft MNM ook online een sterk bereik.
*CIM RAM golf voor mediaplanning: CIM RAM Noorden, jan-okt 2018, ma-zo, 6-22u.
Contacteer onze matchmakers voor een plan op maat.