02/01/2023
Dankzij een bizarre creatie, een gouden touchpoint en een slimme investering sleepte Argenta de felbegeerde gouden Effie in de wacht.
→Gedurende twee weken in december konden luisteraars van Radio2 hun afgedankt elektrotoestel naar een Recupel-punt bij de Radio2-studio in het kerstdorp van Roeselare op de Grote Markt brengen. Zo maakten ze kans op een waardebon van 250 euro.
Iedereen Beroemd en TotalEnergies sloegen in januari de handen in elkaar voor de nieuwe ‘Gas Geven’ rubriek. Via een spelformule waarin gefietst en gequizd werd, konden gezinnen gratis energie winnen.
Audi partnert al enige tijd met De Tijdloze. Audi is partner van de zender en al zijn uitingen zoals de alomgekende eindejaarslijst maar ook de Tijdloze verjaardagen van bekende artiesten. Daarnaast gaven we 1x per dag een prijs weg. De winnaars werden in stijl opgehaald en gebracht met de Audi Q8 etron.
Niels Destadsbader, Siska Schoeters en Aster Nzeyimana gingen op Eén op zoek naar danstalent in ‘The greatest dancer van Vlaanderen’. AXA en BMW bewogen mee met de positieve vibes en de sterke bereikcijfers van deze gloednieuwe show.
Sunweb zette dit najaar zijn nieuwe tagline ‘For the love of holidays’ op een heel creatieve manier in de kijker. Met de ‘Ode aan de vakantie’-campagne maken luisteraars die een liefdesbrief schrijven aan hun reisbestemming kans op een reisvoucher.
In maart maakten Ann & Daan van Radio2 luisteraars warm voor het hoge noorden. Ze trokken naar Zweeds Lapland en brachten verslag uit van al het moois dat ze er hebben ontdekt. Met een leuke wedstrijd en dankzij de steun van Nordic kon er ook een luisteraar (met gezelschap) mee op avontuur!
Dit jaar zette Bel&Bo mee de schouders onder het populaire initiatief van Ketnet. Met een exclusieve STIP IT-truiencollectie, te koop in alle winkelpunten, konden alle luisteraars dit jaar de boodschap tegen pesten mee uitdragen.
Het populaire ‘De wekker’ ging alweer zijn vierde seizoen in. Nadat er eerder al gratis stroom kon gewonnen worden (dankzij Bolt), een mooie reis naar Senegal (dankzij Tui) en maaltijdboxen (dankzij Foodbag) werd er dit jaar gespeeld voor shoptegoed van de online supermarkt Rayon.
Contacteer Sam Homblé