De beste creatieve samenwerkingen? Die zijn een meerwaarde voor alle deelnemende partijen. Zo sloegen A.S. Adventure en Studio Brussel in 2017 opnieuw de handen in elkaar tijdens De Warmste Week van Music For Life. Met resultaat.

Tijdens de eindejaarsperiode zijn alle ogen in Vlaanderen gericht op de drie Studio Brussel-presentatoren die een week lang radio maken voor het goede doel. Hoe spring je als adverteerder op een relevante en geloofwaardige manier mee op die kar?

Een doordachte samenwerking

A.S. Adventure weet als geen ander hoe je je wapent tegen een weekje in de kou. Studio Brussel maakte dankbaar gebruik van de expertise van de partner zodat de presentatoren en de hele Music for Life-crew er een warme week van konden maken. Letterlijk.

Linde, Eva en Bram gingen shoppen bij A.S. Adventure om hun winters pakket samen te stellen. Daarbij kregen ze persoonlijk shopadvies van Marie Vanaudenaerde, productexpert bij A.S. Adventure. Zij hielp hen om de juiste outfit en goed kampeermateriaal uit te zoeken.

Win-win-win

De samenwerking was een groot succes voor alle partijen. Studio Brussel wint, want warme kledij, die hadden de presentatoren sowieso nodig. Ook A.S. Adventure wint. Het outdoormerk bereikte duizenden luisteraars en pakte uit met zijn expertise. En tot slot wint ook de luisteraar: de inspirerende content met onder andere de favoriete outfits van de presentatoren werd lustig bekeken en gedeeld op sociale media.

Welke creatieve partnerships er interessant kunnen zijn voor jouw merk? Maak een afspraak!

 


Tags Partnerships Brands