Stefan Delaeter
Stefan Delaeter
Market Intelligence Manager
19/01/2022
Laat je inspireren door de best scorende radiocampagnes, de best geteste tv-billboards en de best presterende Boodschappen van Algemeen Nut van 2021. De merken die in 2021 creatief piekten ontdek je hier.

Dit jaar bestaat de DIVA-barometer 25 jaar! Met meer dan 7.300 onderzochte radiospots en 500 tv-billboards op de teller is het onderzoek één van de grootste en langstlopende Belgische reclamestudies. De DIVA-barometer meet de impact van radio- en tv-campagnes die worden uitgezonden op de VRT-zenders. De innovatieve technologie van de studie geeft inzichten over de impact van je campagne en de impliciete werking ervan. Die kennis maakt het mogelijk om media en consumenten nauwkeuriger te matchen en campagnes te optimaliseren.

Hoe het concreet werkt?

Unieke visual en sonic branding attributiescores vertellen je of je Distinctive Brand Assets optimaal zijn uitgewerkt. Metingen per seconden geven je inzichten over welke fragmenten in je spot wervend zijn en helpen je zo om je campagne te optimaliseren. Dirk Soetens licht je graag toe welke KPI’s precies gemeten kunnen worden en hoe je best aan de slag gaat met de resultaten.

Wie deed het je voor?

Bekijk en beluister de best geteste spots van 2021:

 

 

Meer weten over de mogelijkheden van DIVA?

Vraag onze gratis whitepaper aan of contacteer onze researchcollega Dirk Soetens voor meer informatie.

 

Dirk Soetens

Market Intelligence Manager