Hilde Leemans
Hilde Leemans
Business Developer Creative Partnerships
18/11/2020
Geen merk dat zo sterk connecteert met de doelgroep 12-34 dan MNM. De leefwereld van de jongeren is de dagelijkse inspiratiebron voor de populaire jongerenzender. Dat het merk ondertussen zoveel meer is dan enkel een hitzender moge duidelijk zijn: MNM is een community die dagelijks interageert en co-creëert met meer dan 300.000 jongeren, goed voor een vijfde van de 12-34-jarigen*. Dankzij de vernieuwde MNM-app kunnen adverteerders voortaan nog sterker connecteren binnen de jongerendoelgroep.

“Radio is springlevend en klaar voor de toekomst”, zo swipte Minister van Media Benjamin Dalle de vernieuwde MNM-app in bij Peter Van de Veire. De app verzamelde al het meest recente muzieknieuws, de nieuwste muziek, de beste video's en de leukste radiofragmenten. Dankzij de update kan er nog beter geluisterd en gekeken worden, live via radio of via de digitale streams Juice, MNM 90s & Nillies en MNM Hits.

De nieuwigheden:

  • Je kan meteen live luisteren naar de radio
  • Je kan in 1 click oppikken waar je gebleven was in de luistercontent
  • Je kan met één swipe wisselen tussen zenders, streams en playlists

Ook in de app terug te vinden: MNM Select selecteert de beste radiofragmenten en het laatste muzieknieuws en interageert nog meer met jongeren via podcasts en online updates.

*Bron: CIM RAM mei’19 - jun’20, ma - zo, 5-5u, 12-34-jarigen, dagbereik.

0:00
/
0:00

Wil jij ook live, in de apps of via de events connecteren met de MNM-doelgroep?