27/10/2020
Digital audio advertising is het nieuwe toverwoord in marketingland. Muziek streamen, audiocontent in apps, podcasts: 3 redenen waarom een wakkere marketeer digital audio advertising in zijn plan heeft zitten.
→Jan Van Biesen, nethoofd Studio Brussel: "StuBru heeft een sterke reputatie op het vlak van digitale vernieuwing. Onze nieuwe app is nu een volgende stap vooruit zodat al onze gebruikers van ons volledig aanbod op een toegankelijke én meer gebruiksvriendelijke manier kunnen genieten."
Met StuBru Select herontdek je de beste radiofragmenten en je luistert er ook naar het sterke podcastaanbod van de zender. Daarnaast komt StuBru ook op de proppen met een nieuwe digitale muziekstream. Met UNTZ kan je blijven feesten, ook al zijn de clubs nog steeds gesloten. De nieuwe stream vervolledigt het streamingaanbod van de muziekzender waar ook De Tijdloze, Bruut, Hooray en #ikluisterbelgisch al deel van uitmaken.
De VRT lanceerde dit jaar 6 streams: Radio 2 Bene Bene, StuBru Bruut, Stubru Hooray, StuBru #ikluisterbelgisch, Radio 1 Classics en nu ook UNTZ. Manager VRT-Radio Els Van de Sijpe: “In een veranderd audiolandschap neemt de openbare zender zijn rol als muziekgids ter harte. De digitale streams zijn een extra beleving bij het huidige radio-aanbod. Online audio diept programma’s uit, connecteert onze doelgroepen en laat nieuwe muziekgenres ontdekken.” Lees het volledige interview.
Zowel apps als streams bieden dankzij slimme technologie nieuwe en interessante mogelijkheden voor adverteerders. De wakkere marketeer maakt hier gretig gebruik van.
Ontdek 3 redenen waarom inzetten op digital audio advertising een must is.