Lissa De Peuter
Lissa De Peuter
Contentmarketeer
17/12/2018
Niet alleen alle VRT-merken voeren actie ten voordele van de 1986 goede doelen van De Warmste Week 2018. Ook heel wat partners en adverteerders zetten warme acties op. We lichten er graag enkele uit.
Vier warme partneracties nader toegelicht

Als adverteerder kan je meesurfen op de impact van De Warmste Week door je te linken als warmste partner aan dit grootschalige event. Hieronder zetten we enkele leuke partneracties in de verf:

  • Hello bank! is partner van de Warmathon én steunt met zijn Thermie-campagne de vzw Beyond The Moon.
  • Stihl laat met Het Warmste Bos een vlammetje branden voor Natuurpunt vzw.
  • Luminus zet zijn schouders onder De Warmste Werknemer en zet haar personeel in voor extra hulp bij andere acties.
  • 2dehands.be zamelt met de Brooddozentruck geld in voor Kinderarmoedefonds.
Andere partneracties

Ook deze partners komen origineel uit de hoek:

  • Bebat zamelt met Bednet vzw batterijen in.
  • Voor Voedselbanken vzw opent Lidl een Pop-Up-shop en houdt BNP Paribas Fortis een Easy Save-actie.
  • Pearle organiseert De Warmste Oogtest voor Glasses for Congo.
  • AS Adventure zet zich in voor Natuurpunt vzw.
  • Torfs verkoopt schoenen ten voordele van Torfsfonds vzw.
Adverteerders en winkels steunen mee

Maar dat is nog niet alles. Coca Cola lanceert Koffie For Life, Albert Heijn verkoopt brood en wenskaarten, … Kortom, iedereen zorgt voor iedereen!

Of, makkelijker nog: met Het Warmste Inpakpapier, ontworpen door Jeroom, steun je meteen alle goede doelen van De Warmste Week! Deelnemende winkels: Colruyt Laagste Prijzen, A.S. Adventure, Bel&Bo, Okay, Okay Compact, Bio Planet, JBC, Collect&Go, Collishop, Dreamland, Lidl, Spar Colruyt Group en Dreambaby. Goed voor meer dan 600 winkels in totaal die meer dan 125.000 rollen zullen verkopen.

Het Warmste Inpakpaier van Jeroom

0:00
/
0:00

Welk goed doel steun jij?

Aan welk goed doel wil jij je steun geven? Maak je keuze op de website van de Warmste Week.