17/12/2018
Ontdek hoe Hello bank! als één van de tien partners ten voordele van De Warmste Week 2018 een actie opzet.
→Als adverteerder kan je meesurfen op de impact van De Warmste Week door je te linken als warmste partner aan dit grootschalige event. Hieronder zetten we enkele leuke partneracties in de verf:
Ook deze partners komen origineel uit de hoek:
Maar dat is nog niet alles. Coca Cola lanceert Koffie For Life, Albert Heijn verkoopt brood en wenskaarten, … Kortom, iedereen zorgt voor iedereen!
Of, makkelijker nog: met Het Warmste Inpakpapier, ontworpen door Jeroom, steun je meteen alle goede doelen van De Warmste Week! Deelnemende winkels: Colruyt Laagste Prijzen, A.S. Adventure, Bel&Bo, Okay, Okay Compact, Bio Planet, JBC, Collect&Go, Collishop, Dreamland, Lidl, Spar Colruyt Group en Dreambaby. Goed voor meer dan 600 winkels in totaal die meer dan 125.000 rollen zullen verkopen.
Aan welk goed doel wil jij je steun geven? Maak je keuze op de website van de Warmste Week.