Lissa De Peuter
Lissa De Peuter
Contentmarketeer
23/01/2020
Informeren, inspireren en verbinden. Dat is waar VRT dagelijks voor gaat. In 2019 wist de openbare omroep kijkers te bekoren met programma’s als Eigen Kweek, Reizen Waes, De Twaalf, … Ook dit voorjaar pakken Eén en Canvas uit met opvallende reeksen, topfictie en enkele nieuwkomers. Ideaal om de koude winterdagen door te komen én het perfecte moment om als adverteerder je doelgroep te bereiken. We kijken ook al uit naar een straffe sportzomer met het EK Voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen.

Eén

Met programma’s zoals Kamp Waes, Durf te vragen en De Twaalf is het merk er in het najaar van 2019 in geslaagd om jong en oud samen te brengen voor tv. Met een marktaandeel van 29,4% (18u-24u, 4+) tekent Eén af als de grootste televisiezender van Vlaanderen.
 

Canvas

Kies je voor Canvas, dan kies je voor tijd goed besteed, met programma’s waar je als kijker iets aan hebt. Canvas streeft naar topkwaliteit zonder compromissen. In dezelfde periode bedroeg het marktaandeel van Canvas 7,9% (20-24 uur , 4+).