Sam  Homblé
Sam Homblé
Manager Creative Partnerships
08/02/2019
Studio Brussel pakt uit met nieuwe tv-spots. “Alles draait rond het concept We Want More”, vult Odin Saillé, creatief directeur van het reclamebureau Mutant aan, dat sinds 1 januari het kersverse agency is van Studio Brussel.

Mutant paste de nieuwe StuBru-branding voor het eerst toe op een wijdverspreide campagne. Odin Saillé legt uit: “De nieuwe wind die door Studio Brussel raast, gaat veel verder dan de vormgeving en de sonic rebranding alleen. Het nieuwe concept is te zien op posterwalls in 25 steden in Vlaanderen en Brussel, in targeted video’s die op de populairste social media kanalen lopen, op trams in Gent en Antwerpen, op talloze merchandise, op custom made ‘glitchende’ posterpalen en op de eigen kanalen van Studio Brussel natuurlijk.”

Uniek is overigens dat de campagne niet alleen op de VRT-kanalen zal verschijnen, maar ook op andere tv-zenders.

Bekijk de 5 tv-spotjes:

0:00
/
0:00
0:00
/
0:00
0:00
/
0:00
0:00
/
0:00
0:00
/
0:00