Lissa De Peuter
Lissa De Peuter
Content Marketeer
28/09/2020
Millennials, verkeer, digitaal, boeken: het najaar van de zenders is gevuld met toffe, relevante themaweken. Wil je je radio- of tv-plan aanvullen met een partnership? Integreer je merk op een creatieve manier in het verhaal van een van de VRT-radiozenders.

StuBru x De Jaren Nul

Een volledige radioweek in teken van het muzikale decennium 2000-2009. Een nostalgische trip via radio, online en social media voor dertigers, met classics én vergeten pareltjes.

Radio 2 x What’s Nxt-week

In de week van 19 oktober geven De Madammen, De Inspecteur en Spits via radio, online en social media een antwoord op de digitalisering. 4 pijlers komen aan bod: technologie vandaag, sociaal, digitaal, veiligheid en spitstechnologie.

MNM x Verkeersweken

Ieder jaar opnieuw voorziet MNM een themaweek rond verkeersveiligheid. Tijdens die periode zetten we via radio, online en social media één centraal verkeersthema bij onze jongste luisteraars in the picture. Dit jaar zal de focus liggen op een verkeersquiz Sander zijn theoretisch rijbewijs gaat proberen halen.

Radio 1 x Boekenfeest*

In de eerste week van november brengt Radio 1 een speciale dagelijkse Boekenbeurs-uitzending met Radio 1- stemmen waarin auteurs aan bod komen. Ook Touché staat die week 2x in het kader van dat thema.

*[werktitel]

Ook de Warmste Week komt eraan

Je hebt het wellicht al gehoord, De Warmste Week is aan een nieuw hoofdstuk begonnen. Dit jaar zetten we in op wat mensen voor elkaar doen, niet op het geld dat ze ophalen. Creativiteit en inzet, daar draait het om. Voor wie gaat jouw organisatie of merk het verschil maken dit jaar? Wil je graag de mogelijkheden kennen en partner worden?

Contacteer Sam Homblé, Manager Creative Partnerships bij Var (hieronder vind je zijn gegevens).

Wil je graag je merk linken aan een actie van onze zenders?

Sam Homblé

Manager Creative Partnerships

Hilde Leemans

Business Developer Creative Partnerships