Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / OLA
22-05-2023 | Veerle Hellemans
Wil je weten waarom online audio een onmisbaar deel zijn geworden in je mediaplan en welke zenders de beste cijfers voorleggen? Lees dan vooral verder.
Research / VRT-podcasts
20-03-2023 | Veerle Hellemans
Het antwoord is 1 op 5. En dat is ook logisch aangezien je een podcast overal, wanneer je maar wil en op eender welk toestel kan beluisteren. Bekijk 2 opvallende inzichten over de VRT-podcastvreters.
Research / Positive Impact Barometer
15-03-2023 | Veerle Hellemans
Duurzaamheid wordt steeds belangrijker, ook in b2c-communicatie. Var zet samen met Bubka en UGent stappen richting authentieke duurzame advertising.
Research / CIM Audio Time '22
28-02-2023 | Veerle Hellemans
Ons team Market Intelligence destilleerde de 5 belangrijkste bevindingen die je zeker in het achterhoofd moet houden bij het maken van je mediaplan. Ontdek ze hieronder.
Research / CIM RAM
17-02-2023 | Stefan Delaeter
We hebben onze infografiek geüpdatet met de nieuwste CIM-luistercijfers voor de mediaplanningsgolf januari-december 2022:
Research / Topspots in 2022
18-01-2023 | Dirk Soetens
Met een goede sonic branding kan je in een mum van tijd en zonder moeite de luisteraar bereiken. Ideaal voor adverteerders die willen besparen op langdurige radiospots.
18-01-2023 | Vanessa Sanctorum
Radiospots die blijven hangen, dat is de droom van elke adverteerder. Ons researchteam stelde een top 10 samen die volgens ons impactonderzoek het hoogst scoorden op recall & attributie.
18-01-2023 | Laurence Couturier
De maand januari kondigt zich traditioneel gezien aan als de maand waar wij onze eindejaarslijstjes publiceren. Bekijk hieronder de top 10.
18-01-2023 | Veerle Hellemans
Ons team presenteert hieronder de top 10 radiospots van het afgelopen jaar op likeability, memorisatie en sonic branding.
Research / Sonic branding
12-12-2022 | Silke Deliens
Eindejaar is traditioneel lijstjestijd. Wij legden ons oor te luister bij het team Market Intelligence en vroegen naar de ‘sonic branding’-cases met uitzonderlijke impactmetingen van het voorbije jaar.