25/11/2022
Adverteren op radio zorgt voor traffic en ROI. Dat is onderhand al voldoende getest en bewezen. Maar wist je dat de VRT-zenders in december er nog een schepje bovenop doen?
→Met 89% sonic recall legt de Euro Millions campagne een schandalig goed resultaat neer. Dankzij een ijzersterk concept, een herkenbare stem en een aanstekelijke jingle zijn deze spots een schoolvoorbeeld van impactvolle sonic branding.
Bijna 7 op 10 luisteraars linken de campagne van Colora auditief aan het juiste merk. Daarmee bewijzen de spots voor “Dé verfwinkel” dat investeren in auditieve DBA’s meer dan loont.
Na een korte afwezigheid zijn de hamsters van Albert Heijn weer helemaal terug in de Vlaamse ether. Dat de Nederlandse winkelketen de troeven van sonic branding niet uit het oog is verloren, bewijst het indrukwekkende comeback-cijfer van 65% sonic attribution.
Het consequent doortrekken van de lijn ‘Maak van fitness jouw basis’ over alle kanalen heen werpt zijn vruchten af. Meer dan 7 mensen op 10 linken de aanstekelijke muziek juist aan het fitnessmerk. Een stevige basis om op verder te bouwen!
80% sonic attribution, nog een cijfer dat op applaus mag onthaald worden. De ‘Tegels, natuursteen, parket’-jingle blinkt in al zijn eenvoud uit in effeciëntie. Zou er eigenlijk nog iemand in Vlaanderen zijn die deze deun niet kent?
Contacteer ons vrijblijvend voor een gesprek.